יום המעשים הטובים בבית אליעזר

לרגל יום המעשים הטובים, הגיעו השבוע בני ובנות הנוער של שכבה ט' בתנועת הנוער 'התנועה החדשה של עמק חפר' לשכונת בית אליעזר החדשה ויחד עם בני הנוער של בית אליעזר, 'פיזרו' מעשים טובים בשכונה. לפני הפעילות שוחח עם בני הנוער המשנה לראש העיר ויו"ר פנאי העיר, עו"ד יניב דרי, שגם נטל חלק בפעילות עצמה.

בעבודה משותפת בני ובנות הנוער הגיעו לבית הספר קפלן בניהולה של עינב שחר מלר, לבית הספר צליל בניהולה של סיגלית יעקובי וכן למרכז הפנאי בית אליעזר וצבעו את הגדרות בבתי הספר וכן את קירות מגרש הספורט הסמוך למרכז הפנאי. (ועל הדרך גם נהנו מפעילות מגבשת ויצרו חיבורים חברתיים)

הפעילות המבורכת, שנעשתה ביוזמת יו"ר ועד השכונה זויה בן דוד ובתיאום עם דודו אלפסי מנהל יחידות הנוער במרחבים הקהילתיים ורגב קבסה מנהל פרויקטים חינוכיים של התנועה החדשה בעמק חפר, וכן בתמיכתו של סגן ראש העיר רומן גישר אשר רכש ציוד עבור הפעילות, היא רק יריית הפתיחה בתהליך שנתי של פעילויות חברתיות משותפות ופרויקטים קהילתיים בין בני ובנות הנוער מ'התנועה החדשה של עמק חפר' ובני ובנות הנוער של בית אליעזר.

מיד אחרי חג הפסח בני ובנות הנוער ייפגשו שוב לפעילות התנדבותית בשכונה ויצבעו יחד קיר מכוסה גרפיטי ברחוב הפרדס שבשכונה (מול מגדל המים) וכן את הגדר בגבעת הצבעונים.