ביקור מרגש ביוספטל

ביום שלישי השבוע היה יום מרגש במיוחד במרכז פנאי יוספטל של פנאי העיר חדרה. זכינו לביקור של קרן והארי רדומסקי מקנדה, שתרמו תרומה כספית להקמת גינה קהילתית במרכז פנאי יוספטל.

הגינה הוקמה לציון יום הולדת ה-70 של הארי רדומסקי, שהוא יליד חדרה שכיום מתגורר בקנדה. הביקור והסיור התקיימו במעמד המשפחה התורמת, המשנה לראש העיר ויו"ר פנאי העיר עו"ד יניב דרי, אייל עפגין מנכ"ל פנאי העיר, דבי סימונס מנכל"ית הקרן לפיתוח חדרה, ניבי זאבי מגייסת משאבים מהקרן ומנהל מרכז הפנאי יוספטל אנדרגצ'ו היילה.

בסיור סיפרנו בקצרה על המרכז על השכונה, על הפעילויות שמתקיימות במרכז במהלך השנה ועל הצרכים של מרכז הפנאי יוספטל מבחינת מבנה פיזי לפעילות.

המשפחה התרגשה לשמוע על הפעילויות שמתקיימות במרכז.

בסיור השתתפו גם בני הנוער של מרכז הפנאי יוספטל והמשפחה התרגשה לראות את בני נוער לוקחים חלק פעיל בשתילה ובטיפול הגינה הקהילתית. הגינה תשמש עבור הילדים מסגרת לתעסוקה ולפעילות.
יניב דרי סיכם בהתרגשות: "כיף גדול לראות את החיבור המיוחד שיש למי שנולד בחדרה לעיר ולשכונות שבה, גם אם הוא גר כיום אלפי קילומטרים מאיתנו. התרגשתי מעומק התרגשותו שלו. תודה מיוחדת למנכל"ית של הקרן לפיתוח חדרה דבי סימנוס ולניבי זאבי על הבאת התורמים והתרומה למרכז פנאי יוספטל. 
תודה למנכ"ל פנאי העיר אייל עפגין ומנהל המרכז אנדרגצ'ו על הביקור ועל העלאת צרכים של מרכז פנאי יוספטל בפני התורמים. והכי חשוב, תודה לתושבים ולבני נוער של שכונת יוספטל שהגיעו לשתול ולטפל בגינה ולצוות המרכז".