נפתח הרישום לסבב הקייטנות השני

הקייטנות, בהובלת פנאי העיר חדרה, יימשכו 10 ימים בין התאריכים 25/7-5/8 * הקייטנות מיועדות לגילאי גנים ועד כיתות ו' * ההרשמה תיסגר ב-11/7 * כל הפרטים כאן

ביום שלישי השבוע נפתח הרישום לסבב השני של הקייטנות העירוניות בהובלת פנאי העיר. הקייטנות ייפתחו בתאריך 25/7 וימשכו עד - בסך הכל 10 ימי קייטנה. הקייטנות מיועדות לגילאי גנים וכיתות א-ו.
בכל הקייטנות ישנם צוותים חמים, מנוסים ומקצועיים, תוכנית מהנה ועשירה ושפע של פעילויות חוויתיות.
בגני הילדים נושא הקייטנה יהיה המצאות ומציאות. אפשר להירשם עד השעה 13:00 בעלות של 550 שקלים ועד השעה 16:00 (כולל ארוחת צהריים חמה) בעלות של 980 שקלים.
עקב הצורך בשיפוצי קיץ בחלק מהגנים, ועקב מגבלות כוח אדם - בסבב השני לא יהיו קייטנות בכל הגנים בהם היו מסגרות בסבב הראשון.

הקייטנות לתלמידי בתי הספר ייערכו במרכזי הפנאי השונים במרחבים הקהילתיים. לכיתות א-ג המחיר לקייטנה עד השעה 13:00 יהיה 600 שקלים, כאשר הקייטנה תכלול פעילויות מגוונות, סדנאות, הצגות וכו'.
לתלמידי הכיתות הגבוהות יותר, ד-ו, הקייטנה תעלה 950 שקלים, אבל היא תכלול בעיקר יציאות לאטרקציות כמו לונה פארק, מימדיון, בריכה, סרטים בסינמה סיטי, שביל התפוזים ועוד. גם כאן הקייטנה היא עד השעה 13:00, אבל חלק מהימים שעת הסיום של הקייטנה תהיה מאוחרת יותר. כלל הקייטנות אינן כוללות ארוחת בוקר.

הרישום לכל הקייטנות מתבצע בקישור המצורף , והוא יסתיים בתאריך 11/7/21 בשעה 12:00.

המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת פנאי העיר חדרה, עו"ד יניב דרי: "לאחר ששברנו שיא במספר הנרשמים לסבב הראשון, אנו מצפים למספר שיא של ילדים גם בסבב השני. הקייטנות של הסבב הזה יהיו מגוונות יותר, כאשר לילדים הגדולים יותר מצפות אטרקציות מהנות במיוחד ולילדים הצעירים יותר יש שפע פעילויות חוויתיות. כמובן שמוקד השירות שלנו עומד לרשות ההורים לכל שאלה, ואני בטוחים כי הילדים ימשיכו ליהנות מהקייטנות המהנות והאיכותיות ביותר כפי שפנאי העיר יודעת להציע במשך כל השנים האחרונות".