לא לוקחים סיכונים

בפנאי העיר חדרה ביצעו בשנה האחרונה פעולות רבות בנושא אלרגיות מסכנות חיים על מנת להגביר את המודעות לנושא. בקייטנות חנוכה אף הוצגה לילדים הצגה מיוחדת על כך

 

בפנאי העיר חדרה ממשיכים לעסוק בנושא אלרגיות מסכנות חיים. בקייטנות חנוכה העירוניות בהובלת פנאי העיר, הוצגה לילדים הצגה מיוחדת המסבירה לילדים מהי אלרגיה מסכנת חיים ואיך ניתן להתמודד איתה.

ההצגה היא רק דוגמא קטנה לפעולות שנוקטים בפנאי העיר על מנת לטפל בנושא המורכב הזה, שמטריד לא מעט הורים.

פעולות נוספות שננקטו: הדרכות והכשרות מיוחדות למובילות ולסייעות בנוגע לטיפול בילדים אלרגנים, ביקורת של רכזות איזוריות בגנים ודוחות של המובילות בגנים בנושא.

בנוסף, הילדים מקבלים מנה מיוחדת המגיעה ממפעל מיוחד המתמחה במנות נטולות אלרגנים מסכני חיים, כאשר הילדים האלרגנים מקבלים סיוע צמוד מסיום יום הלימודים ועד לאחר ארוחת צהריים. הסייעות אמונות גם על הסביבה של הילד ומוודאות כי היא נקייה מאלרגן.

גם בשנה הקרובה יטפלו בפנאי העיר בנושא החשוב הזה ויעבירו את הסייעות והמובילות הדרכות נוספות וינסו לשפר את המעטפת של הילדים האלרגנים.

המשנה לראש העיר ויו"ר פנאי העיר, עו"ד יניב דרי: "הילדים האלרגנים חשובים לנו וחשוב לנו מאוד שלא ירגישו שונים. נכנסו לעומק הנושא בשנה האחרונה וביצענו שורה של פעולות על מנת להגביר את המודעות לנושא ובעיקר לטפל בצורה המיטבית בילדים עצמם ובתנאים שלהם. במקביל אנו מעבירים את המידע ואת החשיבות של הנושא גם להורים וגם לילדים, על מנת שכולם יבינו את המשמעות".