המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון

מנהל היחידה- אופיר רוזן

כתובת- רח' הגיבורים 45 חדרה

פנאי העיר וסטודיו במה משלבים כוחות והקימו את-  "המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון"

במסגרת זו אנו מעניקים לכל תושב העיר והסביבה במה במרכז תיאטרון מקצועי איכותי וייחודי שמתהווה לנגד עינינו בימים אלו..

תיאטרון קטנטנים (3-5)  – חגיגת תיאטרון צבעונית, מהנה ומלמדת, בה התלמידים יתנסו לראשונה בחוויה התיאטרונית וילמדו לעבוד דרך הגוף, הקול, הדמיון והרגשות. יתנסו בעמידה על במה ויעבירו סיפור לקהל. תוך כדי משחקי תיאטרון משעשעים, אימפרוביזציה ולמידת סיטואציות, יחוו הילדים את כישוריהם, יפתחו את הביטחון העצמי שלהם ויחברו אל עצמם ואל רגשותיהם בצורה חווייתית ומעשיר.

לימודי משחק מקצועיים (17 ומעלה), מגוון מורים מהשורה הראשונה בתחום – קורס מעמיק ויסודי למשחק, תחת שרביטם של טובי השחקנים בארץ. הקורס ישלב לימודי משחק פעילים ופרטניים לצד כיתות אמן אטרקטיביות. הקורס הוא קורס מקיף וכולל של חצי שנה – 21 מפגשים. הלימודים מוכרים כלימודי השלמה לעובדי הוראה. בין המורים המלמדים בקורס – יוני זיכהולץ, מיכאל אלוני, פיני טבגר, ריקי בליך, טלי שרון, לירון לבו ושירה קצנלנבוגן(המתאימים יופנו בסיום הקורס לסוכנות השחקנים).

"תיאטרון הנוער העירוני" – התלמידים ילמדו שעתיים בשבוע בסטודיו, במסגרתן יעלו מחזה מקצועי באורך מלא ויהיו שותפים לתהליך הפקת המחזה מעבודת הטקסט ועד העלאתו בפני קהל, תוך דגש על שיתוף פעולה בין צוות השחקנים, יחסי עבודה בין במאי לשחקן, עבודה על דמות באופן יסודי ועוד.. המחזה יעלה מספר פעמים על במות שונות.

הקמת "תיאטרון חדרה"  - להקת שחקנים קבועה, הקמת תיאטרון רפרטוארי, תיאטרון איכותי עם להקת שחקנים קבועה, עוגן תרבותי מרכזי בחדרה.

הלהקה תעלה מדי שנה הפקות חדשות. הרפרטואר יבחר בקפידה על-ידי מנהל אמנותי, מיטב הבמאים הישראליים יביימו  מדי עונה.

המטרה לקרב את תושבי העיר ליצירה התיאטרלית ולהרחיב את המעגל התרבותי של העיר.

תיאטרון נשים (נשים בלבד בגילאי 30 ומעלה) – שעה וחצי בשבוע בהן את מזיזה הכל הצידה ונותנת לעצמך להיות במרכז הבמה. בחוג זה את תלמדי על מהות המשחק דרך סצנות, משחקי תיאטרון, אימפרוביזציה, משחק מול מצלמה, ואף התנסות בעבודה על חומרים מקוריים שלך. זהו מרחב בטוח להביא את עצמך לידי ביטוי באופן מלא, לחגוג את העוצמות שלך ולרקוד את עצמך בהנאה רבה. אם את מחפשת את כל אלו, החוג הזה בשבילך.. ללא צורך בניסיון קודם.

תיאטרון חובבים  (שחקנים חובבים בגילאי 18 ומעלה) – לימוד תיאטרון ברמה מקצועית ובאופן חווייתי ומהנה - דרך שחרור, ספונטניות והרבה הומור.. הקבוצה תעלה הפקת תיאטרון מקצועית במסגרת פסטיבל תיאטרון קהילתי ותהיה שותפה לתהליך הפקת המחזה מעבודת הטקסט ועד העלאתו בפני קהל. מתאים מאוד לכל מי שרוצה להתנסות בעבודת השחקן המקצועי למשך שעתיים בשבוע...

להקת הזמר הייצוגית "ווקל" בניהולה המוסיקלי של מור אפרת –  להקת זמר שתייצג את חדרה בטקסים ואירועים שונים לאורך השנה. במסגרת זו נלמד לשיר, לפתח את הקול, להתנועע ולהופיע על במה, נקליט שירה באולפנים מקצועיים ונכיר מקרוב את עבודת הזמר.

 נתראה על הבמה....