הרשמה לאתגר 30 הימים

כמה?

ללא עלות

איפה?

חדרה

מתי?

08/02/2018
כ"ג שבט התשע"ח
10:00-00:00

מידע

״אתגר ללא סוכר״ היא תכנית ייחודית לאימוץ אורח חיים בריא שמסייעת למשתתפים בה ללמוד איך ״חותכים את הסוכר״ מהצלחת. התכנית מתאימה לכל המשפחה

 

התכנית הינה דיגיטלית ומתקיימת באמצעות האינטרנט והסלולרי - באמצעות אתר אינטרנט ייעודי וקבוצת פייסבוק סגורה לליווי און ליין.

 

אנחנו מאמינות שאדם שמבקש או צריך לאמץ אורח חיים תזונתי חדש, זקוק לליווי ״מסביב לשעון״, שיהיה עם מי להתייעץ ואת מי לשאול כדי לדעת לבחור נכון יותר. התכנית אופטימלית לחולי סוכרת, לטרום סוכרתיים ולמי שרוצה לאמץ אורח חיים בריא ולמעוניינים לרדת במשקל. בסופו של דבר בתחום הסוכר, ישנן המצאות רבות אבל החשוב ביותר הוא לגרום לאדם הזקוק בשינוי אורח החיים התזונתי שלו, להצליח להרכיב מחדש את הצלחת שלו ולהבין מה הוא אוכל.

 

מי אנחנו?

 

נועה אברהם דיאטנית קלינית בעלת ניסיון רב שנים. 

רוני זינגר, עיתונאית טרום סוכרתית, ו״גמולה״ מסוכר מזה כמה שנים.

התכנית מציעה תכנית בת 30 יום להקניית הרגלי תזונה חדשים דרך דגש על הסוכר. למה הוא רע לנו, איפה הוא מסתתר, איך מזהים אותו, מה עושים

במקום, מה מבשלים ולמעשה איך נגמלים מסוכר. התכנית מציעה תפריטים, מתכונים מעולים וליווי אינטרנטי צמוד.

 

מה אנחנו מציעות ואיך זה עובד?

 

התכנית כולה מתבצעת דרך האינטרנט. כך בלי להיות כבולים לשעה ויום, מקבלים המשתתפים את הליווי הצמוד ביותר שאפשר לבקש במגוון דרכים:

המשתתפים מקבלים ערכה של ארגז כלים להתמודדות באתגר. בטרם תחילת התכנית נשלחות הוראות כיצד יש להכין את המזווה, מה לקנות מראש,נשלח חומר מקצועי לקריאה וכמובן, נשלח רעיון לתפריט מומלץ-ללא-סוכר.

רשימת קניות מומלצת ותפריטים, בשרי, צמחוני וטבעוני, יסופקו מדי שבוע.

בתחילת התכנית, נשלחים למשתתפים ״טופסי מדידה״. האתגר נועד קודם כל כדי לאמץ תזונה בריאה, אבל אנחנו יודעות שרבים היו מעוניינים להוריד ממשקלם. לכן, מי שירצה, יוכל למלא את הטפסים ולבחון את עצמו אחת לשבוע. אנחנו מבטיחות שהירידה בהיקפים תורגש.

קבוצת פייסבוק סגורה וייעודית נפתחת עבור המשתתפים. בקבוצה מקבלים המשתתפים את האפשרות להתייעץ, להעלות תמונות של הארוחות, לקבל הכוונה וטיפים ולהיעזר ברגעים של קושי ומשבר. המענה ניתן מסביב לשעות ובאופן אינטנסיבי על ידי דיאטנית. כך, גם כאשר המשתתף מבקר במסעדה ואינו יודע מה ״נכון״ להזמין מהתפריט, יש לו עם מי להתייעץ.

מדי יום נעלה טיפ / מאמר / מתכון בנושא. אנחנו מאמינות שחיים מצומצמי סוכר יכולים להיות חיים נפלאים וכלל לא תפלים. בשביל זה אספנו והכנו מאגר מתכונים טעימים שנשמח לחלוק עם המאותגרים שלנו.

אנחנו מאמינות שידע הוא הבסיס לכל. לכן, התכנית כוללת חומר מקצועי כמאמרים שנשלחים אחת לשבוע וסרטוני וידאו המסבירים מדוע יש לצמצם את צריכת הסוכר שלנו )ועד כמה אנחנו צורכים אותו, בלי לדעת(.

אלפי אנשים כבר לקחו חלק ב״אתגר ללא סוכר״, רובם דיווחו על שינוי משמעותי באורח החיים שלהם ושל בני משפחותיהם. רובם דיווחו על ירידה במשקל, ואלו שלקחו חלק בתכנית לאור רקע סוכרתי דיווחו על ירידה משמעותית בערכי הסוכר היומיים והחודשיים שלהם.

 


עלויות:

עלות 30 ימים למשפחה (אורגנית) באתגר חדרה תעמוד על 279 שקלים בלבד

(לעומת 349 שקלים לאדם יחיד במחיר הרגיל)

 

לצפיה בסרטון המסביר על אתגר ללא סוכר