עשו כבוד!"מורשת ישראל" של פנאי העיר על בימת "רנה שני" בפעם השלישית ברציפות!

מול מאות אנשים באולם התרבות "רנה שני" נערכה ההצגה "כף של זהב" וזאת בפעם השלישית ברציפות, שמוציא חוג "דרמה ומשחק" של מרכז הפנאי "מורשת ישראל". בהפקה ובימוי, של רכזת החוג, הגב' ליטל סרוסי.

מרכז הפנאי "מורשת ישראל" שע"י "פנאי העיר חדרה" הקים גם השנה מגוון רחב של חוגים, ופעילויות, לרווחת הציבור כולו. הכוללים בתוכם: חוגי מוזיקה נרחבים, חוגי אומנות, וציור, ספורט, כושר גופני,ריקוד, ושילובי מחול, אומנות בעץ, ועוד כהנה, וכהנה. כמו כן חוגיי שחייה מקצועיים,סדנאות חוגי ערב לנשים, ועוד. וכל זה בשלושה מוקדים: האחד, מרכז הפנאי "מורשת ישראל" השני, השלוחה בגבעת אולגה שפועלת בצורה מרשימה. והשלישי, השלוחה בשכונת שלמה.

כאמור. בפעם השלישית ברציפות, חוג "דרמה ומשחק" של מרכז הפנאי "מורשת ישראל" לאחר עבודה של שנה שלמה. העלה בשבוע שעבר על בימת אולם התרבות העירוני "רנה שני"- תיכון חדרה, את המופע "כף של זהב" האולם היה מלא עד אפס מקום. לדברי ההורים, והמשתתפים בקהל, אשר נהנו, והופתעו, מרמת המקצועיות. מכל מה שמשתמע מכך, הן מבחינת הטקסטים, השירה, התפאורה, התלבושות, ועוד.. מילה אחת הייתה בפיהם של כולם. "יישר כוח גדול "למרכז הפנאי "מורשת ישראל" על ההשקעה בבנות החוג. ולרכזת החוג הגב' ליטל סרוסי, שהשקיע את כל כולה, בכדי שהמופע יצא על הצד הטוב ביותר.

את הערב פתח מנהל "מורשת ישראל" הרב שמעון גבאי. שהציג בפני הציבור את הפעילות הענפה של "מורשת ישראל" בכלל, בכל השנה, ובפרט, בקיץ הקרוב המלא וגדוש, כמעט מדי יום בפעילות. בסיום דבריו הודה לכל המסיעים לפעילות מרכז הפנאי  "מורשת ישראל" וכמובן תודה גדולה, מגיעה לצוות מרכז הפנאי. למדריכים, והמדריכות, למזכירה רחל עודני, ולמדריכת החוג ליטל סרוסי, שהם אלו כל השנה שעובדים קשה, ובזכותם מגיעים לתוצרת ברמה שכזו.

לאחר סיום המופע הוקרן הסרט "לא ליפול" של א.באך בבימוים של "כהן וחצי" שבו נהנו מאות הנשים ויצאו בטעם של עוד

אכן מרכז הפנאי "מורשת ישראל" עשה כבוד!