שני חברים חדשים בדירקטוריון פנאי העיר

דודי בסון ורועי שפושניק הצטרפו. טל אליהו: "מדובר בשני אנשים מובילים בתחומם, שבמשך כל ימות השנה תורמים ועושים למען הציבור"

טל אליהו. "שיתוף הפעולה יהיה פורה ומוצלח"

צילום: יח"צ

 דירקטוריון עמותת פנאי העיר החליט בישיבתו האחרונה על צירוף שני חברים חדשים: דודי בסון ורועי שפושניק. כעת מונה הדירקטוריון, בראשו עומד מ"מ ראש העירייה, עו"ד טל אליהו, 15 חברים.

בסון, לשעבר סמנכ"ל מפעלי נייר, ישמש יו"ר ועדת הביקורת. שפושניק, לשעבר יו"ר ועד חדרה הצעירה, יעמוד בראש ועדה שתעסוק בנושא גיוס כספים לעמותה.

טל אליהו, שחזר לנהל את ישיבות הדירקטוריון לאחר היעדרות בת שנה, אמר בנושא: "מדובר בשני אנשים מובילים בתחומם, שבמשך כל ימות השנה תורמים ועושים למען הציבור. זו גם הסיבה שצירפנו אותם לדירקטוריון על מנת שיתרמו ויעזרו גם לפנאי העיר. אין לי ספק שהחיבור שלהם לעמותה יהיה מיידי ושיתוף הפעולה יהיה פורה ומוצלח".

ממשיכים לדאוג לעובדים

בנושא אחר, ראשי העמותה נפגשו בשבוע שעבר עם ראשי ההסתדרות במרחב על מנת לקדם את נושא התאגדות העובדים בעמותה, כפי שסוכם בין ראש העירייה צביקה גנדלמן לבין טל אליהו. המטרה: להביא למצב שבו זכויות עובדי עמותת פנאי העיר יהיו שווים לאלה של עובדי עיריית חדרה.

טל אליהו: "התחלנו בתהליך לא פשוט, ואנחנו עובדים במקביל. מצד אחד מול ההסתדרות בכדי לבדוק את האפשרויות, ומצד שני לבדוק את העלויות והמשמעויות שלהן. אנחנו נעשה הכל על מנת לאגד סוף סוף את עובדי עמותת פנאי העיר לגוף שיש לו זכויות משמעותיות".