הלהקה הייצוגית של חדרה פתחה את המופע המרכזי בפסטיבל המחול שחגג 30 וזכתה לתשואות מאלפי הצופים. הלהקה כיכבה גם בערב הנעילה.

צילומים: נורית מוזס, אייל ינון

 

להקות המחול הייצוגית של חדרה, צבעי מחול, שבו מכרמיאל לאחר הצלחה מסחררת בכל ימי הפסטיבל. השנה הגיעו הלהקות כאמנים אורחים בשתי התחרויות המרכזיות והגישו את מיטב יצירותיהן אשר זכו בפרסים רבים לאורך השנים, זאת לאחר שבשנה שעברה זכו במקום הראשון בשתי התחרויות המרכזיות (בתחרות המחול העכשווי ותחרות הפולקלור הארצית).

פסטיבל המחול חגג 30 שנים להיווסדו ולראשונה התקיימה תחרות הפולקלור באמפיתאטרון המרכזי ולהקת צבעי מחול פתחה אותה בפני אלפי צופים וצוות שופטים בכיר מעולם המחול בארץ. בין השופטים: יאיר ורדי מנכ"ל סוזן דלל, נעמי פרלוב, דוד דביר, יורי מירוצ'ניק, גדי ביטון ועוד.

מופע הפתיחה הצדיע למנהל האומנותי הראשון של הפסטיבל, יונתן כרמון ולהקות "צבעי מחול" העלו את אחת מיצירותיו המוכרות ביותר, "היין".  בערב הנעילה ניתן מקום של כבוד ליצירות הבולטות ב 30 השנים לקיומו של הפסטיבל לצד יצירות חדשות של הדור הבא, "צבעי מחול" הציגה יצירה חדשה ומהפנטת בשם "עשן לבן".

תגובות נלהבות ואהבה הגיעו מכל עבר גם למנהל האומנותי והיוצר הראשי איציק כהן וגם למנהלת הלהקות סמדר מור, וכן לרקדנים שזכו לרגעי שיא רבים במהלך שלושת ימי הפסטיבל. בנוסף זכו לתשבוחות להקת הבוגרים שנבחרה לפתוח את המופע 30+ בכרמיאל עם היצירה "ניצוץ אהבה" ולהקות האפרוחים של צבעי מחול שהציגו את "בית חלומותי".

ראשי הלהקה, שפועלת תחת הכנפיים התומכות של עמותת פנאי העיר, התרגשו מאוד בסיום: "אנו נרגשים לקבל חשיפה לאומית ומקום של כבוד בפסטיבל הארצי, ופרגון רב על יצירותינו ורקדנינו.אנו רוצים להודות לכל הרקדנים המופלאים שלנו מהלהקות השונות: אפרוחים, עלומים, נעורים, ייצוגית צעירה, חיילים, ייצוגית ולהקת הבוגרים, על אמונה ודחיפה קדימה, על שעות וימים של חזרות לקראת הפסטיבל. כמו כן לצוות המדהים המוביל את הלהקות. בנוסף אנו רוצים להודות להנהלת הפסטיבל על חיבוק חם ואוהב. אנו נרגשים לפתוח את העונה ה-13 שלנו בפסטיבל מחול בקפריסין, אליו יגיעו להקות מכל העולם ואנו נייצג את מדינת ישראל והעיר חדרה עם הלהקה הייצוגית הצעירה המופלאה שלנו. אנו קוראים לכם תושבי חדרה, להצטרף ולקחת חלק בכל הלהקות מהשכבה הצעירה, התיכון והבוגרים".

את הרקדנים ליווה כמו בכל שנה מ"מ ראש העיר ויו"ר פנאי העיר, טל אליהו, שאמר: "מרגש מאוד בכל פעם מחדש לראות את הלהקות של חדרה גורמות לכל כך הרבה גאווה. להם ולעיר כולה. רק מי שמגיע לפסטיבל הזה ורואה מקרוב את התגובות ואת היחס שמקבלת להקת צבעי מחול מבין את העוצמה שלה".