ימי תרבות ברנה שני

ימי תרבות ברנה שני

העונה החדשה של היכל התרבות תיפתח עם חגיגה של מופעים ב-20 שקלים בלבד

דבל'ה גליקמן בהצגה אנגינה פקטוריס. מומלץ

צילום: יוסי צבקר

 בזכות היוזמה של משרד התרבות ומפעל הפיס, גם השנה ייהנו תושבי חדרה מימי תרבות יוצאי דופן בהיכל התרבות רנה שני. והשנה, לא פחות מחמש הפתעות מצפות לתושבי חדרה!

ימי תרבות ייערכו בין ה-7 ל-13 בספטמבר, ויכללו שלל מופעים ב-20 שקלים בלבד!

החגיגה תיתפתח ב-8/9 בחצר האחורית של קניון עופר חדרה. שלושה מופעים חינמיים, ביניהם מופע ריקוד, מןפע שוק ומופע שכולל מעגל מתופפים. החל מהשעה 11 ועד 15:00, יופי של אווירה וצבעוניות.

ב-9/9, 21:00, יתקיים מופע הפלמנקו "מיני סייסטה" ברנה שני. למחרת, 10/9, 17:30, הצגת הילדים שכנים. הצגה שהופיעה בחצי עולם ומצליחה מאוד.

בתאריך 12/9, השיא של ימי התרבות (20:30): ההצגה אנגינה פקטוריס, הפקה של צוותא. קומדיה עם דובל'ה גליקמן. החגיגה תינעל ב-13/9 (17:30) עם הצגת הילדים משלי חיות.

ימי התרבות יהוו את יריית הפתיחה של פתיחת העונה ה-16 של אולם רנה שני. העונה תיפתח רשמית עם המופע יד ענגה עם התזמורת האנדלוסית מעלות תרשיחא והסולניות גלית גיאת ואורית עטר בערב שכולו משירי עפרה חזה. 4/9 בשעה 20:30.

לנוער יפתח את העונה הסטנדאפיסט אורי חזקיה בתאריך 2/9 בשעה 21:30.

כמובן שלאחר מכן יש את הצגות המנויים למבוגרים ולילדים שיחלו לאחר החגים.

אמירה משה, מנהלת אולם התרבות: "השנה הקרובה תהיה חווייתית, מרתקת, איכותית, מגוונת ומותאמת לכלל האוכלוסיה והעדות. מובטחת לכם הנאה צרופה מתמשכת. אצלנו מושקעת מחשבה רבה בבחירות הרפרטואר. חשובים לנו מאוד התכנים, התפאורה, המסרים, השפה, חשוב לנו מאוד שכל גיל יקבל את הצורך התרבותי על מנת ליצור לנו מקום שיהווה משכן תרבותי לכל תושב בעיר חדרה".