יש פנאי לכולם (וגם אירועים לכולם) 

 

עמותת פנאי העיר חדרה בשיתוף העירייה, מתנ"ס אולגה, משרד הפריפריה ותרבות קהילה מפיקים בחנוכה שלל אירועים לכל המשפחה, לכל הגילאים ובכל רחבי העיר.

עמותת פנאי העיר בשיתוף עם עיריית חדרה, מתנ"ס אולגה, משרד הפריפריה ותרבות וקהילה מפיקים בחנוכה שלל אירועים לכל המשפחה ולכל הגילאים וכמובן בכל רחבי העיר.

 

 

ביום חמישי, 14/12, ייערכו באולם הספורט בגבעת אולגה שני מופעים לילדים ונוערבשעה 10:00 יופיע "יניב המגניבובשעה 12:00 טום באוםהכניסה לשני המופעים חופשיתאבל רק למי שהצטייד בכרטיס כניסה מראשהכרטיסים יחולקו במתנ"ס אולגה ובמרכזי הפנאי השונים של פנאי העיר ברחבי העיר.

ביום ראשון, 17/12, באולם הספורט של תיכון חדרהיוצג המחזמר לכל המשפחה "בן המלך והעניבכיכובו של עופר לויכרטיס לאירוע במחיר של 20 שקלים אפשר להשיג במרכז הפנאי של מורשת ישראל.

ביום שלישי, 19/12, באולם הספורט בגבעת אולגהבשעה 10:00, ייערך הפנינג גדול לילדים הכולל מופע קרקס אפריקאי ומופע בלוניםאת האירוע מארגנת מחלקת תרבות וקהילה והכניסה אליו חינם.

ביום רביעי, 20/12, באולם רנה שני (20:30) ייערך לבני הנוער ערב סטנד אפ מיוחד בהשתתפות דניאל אסייג וחן מזרחיכרטיסים במחיר 25 שקלים אפשר להשיג במחלקת הנועראת הערב יזמו והפיקו מחלקת הנוער ומועצת הנוער של פנאי העיר.

בנוסףייערך באולם מופת המחודש בעיר (ההסתדרותתיאטרון ביכוריםמדובר ביוזמה חדשה של המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון בשיתוף סטודיו במה (של פנאי העירהכוללת תחרות יוצרים נושאת פרסיםהאירוע ייערך בימים ראשוןשני ושלישי, 17-19/12, ויכלול בכל ערב שלוש הצגות חדשותשעולות לראשונה על במהצוות שופטים מיוחד שיצפה בהצגות ידרג אותן וההצגה הזוכה תזכה בפרס מיוחדבנוסףבמסגרת שני הימים האחרונים של התיאטרון תוצג בשעות הבוקר גם הצגת ילדים.

את תיאטרון הביכוריםשממומן על ידי משרד התרבות והספורטמנהל אופיר רוזןשגם מנהל את סטודיו במהוהמנהל האמנותי של התיאטרון הוא אברהם שלום הלוי.

ההצגות שנבחרו:

 

"הדרך לירושלים"

מחזהגבריאל בן שמחון

תקציר

יהודה הלוי הייתה הספינה הראשונה שהובילה מעפילים בלתי-לגליים מצפון אפריקהממרסיי הפליגה הספינה לחוף טנס שבאלג'יריהלאחר עליית 399 נוסעים חייבת הייתה הספינה לברוח מטנס ללב ים מפחד שיתפסו אותה.בשבת, 30 במאי 1947, גילו כוחות בריטים את הספינה בלב יםוגררו אותה לנמל חיפה.‏ משם הובלו כל נוסעיה למחנה המעצר פמגוסטה בקפריסין.

 

אברהם בן שמחוןנעים הזמירותמחליט לעלות לארץ ישראל בכל מחיריחד עם אשתו זוהרה הוא מצטרף באישון לילה ל-397 הנוסעים על סיפון אניית המעפילים "ריהודה הלויהיוצאת ממרוקו לישראלהמסע שאמור היה להמשך שבוע ימים מתארך ואין אדמה באופקחשש עולה באברהם וביתר הנוסעיםהאם טעו באנייהמהו יעדם?

קברניט שנעלם באורח מסתורירעיה מלאת צער וחרטה על עזיבת מולדתהימאים מפוקפקים ואשת קברניט המכשפת ומעוררת את רוחו ויצריוהופכת את דרכו של אברהם לירושלים למסעירה ומלאת תהפוכות.

המחזה הדרך לירושלים מציג את מסעה של אניית המעפילים יהודה הלוי ב1947, כפי שחווה פרופגבריאל בן שמחון בהיותו ילד על האנייהמחזה פיוטי ועשיר המתאר את תלאות המסע ומעלה שאלות חשובות הנוגעות לאמונהליכולת לאמץ זהות חדשה ולהתנתק מן הישנהוכן עוסקת בתופעת המשיחיות שאפיינה את העלייה ממרוקו והתקבלותה בקרב השאר.

בהצגה שזורים מזמורים ופיוטים מן המקורות בלחנים אנדלוסיםמרוקאיים וספרדייםהמספרים מעט על המקום והזמן ועל המתחולל בנפשן של הדמויות.

מחזהגבריאל בן שמחון

עיבוד ובימוירועי מלכה

שחקנים:

רועי קקוןבל וענונואביתר בר דודנתנאל בסילעמית זיתון גל שדהשלומי ארבעדותן עמרני.

נגנים:אוריה הרושיגל הרוש

מנהלת הפקהשירלי לב ורטהיימר

עיצוב תלבושותנטשה מנטל

 

יוצג בערב הפתיחהיום ראשון, 17/12, 20:30

כניסה חופשית!

 

"4000 מייל"

מחזהאיימי הרצוג

תרגוםיובל זהבי

תקציר המחזה

המחזה "4000 מיילמספר את סיפורו של ליאובחור צעירבן 21, שמגיע לדירת סבתוורה בת ה-91, לאחר שחצה את ארה"ב ברכיבת אופנייםבמהלך שלושת השבועות שלאחר הופעתו הפתאומית של ליאו בדירתה של ורה בניו יורק ירקמו השניים את מערכת היחסים שלהם מחדשדרך מערכת היחסים הזוהם ינסו להבין – מהו ביתהאם הוא המקום שבו נמצאת המשפחה שלנו ומערכות היחסים הקרובות שלנו או שמא הוא איפה שנמצא החופש שלנוהלכה למעשהמהו בעצם חופש?

בימוי ותרגוםיובל זהבי

בהשתתפות:

ליאודור רונן

ורהרות פרחי

בקמאשה שמוליאן

אמנדהקלרה זרצקי

קולה של ליליקארין היימן.

 

יוצג ביום שני, 18/12, בשעה 20:30

כניסה חופשית!

 

"טוביה גירסת 2017"

ז'אנרדרמה

מחזה מקורי ובימוי :אירית קוסובר

בהשראת הספר "טוביה החולב" / שלום עליכם

שחקנים :טוביה – איציק דריי ,

גולדהאירית סוקי

חווה – הילה מיטרני

תקציר:

ישראל 2017. במושב בדרום הארץ חי טוביה החקלאי עם משפחתו לאחר חורף הרסני במיוחדמוצא עצמו מתמודד עם מחסור בעובדים ומזומנים ומנסה בכול כוחו ,לשמר את החזון והאידיאל שחומקים מבין ידיו.מסביבו קולות אחרים ,בניהם של גולדה אשתו ,להתקדם ולמכור את האדמה ובעיקר ,ארבעה בנות פנויות המחפשות אהבה ודרך ,ונתקלות במציאות ישראלית מודרנית ,היוצרת קרע בדבר שהיה כה שלם ,בעבורן.

 

יוצג ביום שלישי, 19/12, 20:30

כניסה חופשית!

 

הצגות הילדים במסגרת התיאטרון (שלא משתתפות בתחרות עצמה):

יום שני, 1812, 9:30, "דרך המשקפת"

יום שלישי, 19/12, 9:30: "שוקי והפיה ללה"

כרטיס להצגות יעלה 25 שקלים.

 

לפרטים וקניית כרטיסים:

04-9118806