הוליווד פינת חדרה

הוליווד פינת חדרה 

ערב הפתיחה של תיאטרון ביכורים בחדרה היה מרשים במיוחד. 

 

ביום ראשון נערך באולם מופת ערב הפתיחה המרשים מאוד של תיאטרון ביכורים שמציג לראשונה בארץ המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון בשיתוף סטודיו במה של פנאי העיר חדרה.

האורחים הרבים והמכובדים שהגיעו, חלקם הגדול מאזור המרכז, התקבלו על ידי נגן של הקונסרבטוריון העירוני והמשיכו לשטיח אדום ולצילום על רקע קיר הוליוודי כמו באירועים הגדולים בתחום הבידור.

לאחר טקס פתיחה קצר והדלקת נרות על ידי יו"ר פנאי העיר ומ"מ ראש העיר, עו"ד טל אליהו, נערכה הצגת הפתיחה של התיאטרון, "הדרך לירושלים".

את התיאטרון מנהל אופיר רוזן והוא מנוהל אומנותית על ידי אברהם שלום הלוי. בין האורחים הרבים שהגיעו לערב הפתיחה היו גם השחקנים מיכאל אלוני ושירה קצנלנבוגן.

במסגרת התיאטרון מוצגות בסך הכל שלוש הצגות בכורה, כאשר ההצגה שתיבחר במקום הראשון תזכה בפרס ובזכות להעלות את המופע גם על בימת צוותא המיתולוגי בתל אביב.

בטקס הפתיחה אמר טל אליהו: "התיאטרון הזה הוא עוד דוגמא למימוש החזון של ראש העיר לפתח בחדרה את תחום התרבות. מדובר באירוע יוצא דופן וכל הכבוד לכל העושים במלאכה".

אופיר רוזן היה נרגש והוסיף: "חיכיתי לכם, חיכיתי לכם 14 שנים. חיכיתי לשותפים הנכונים שירימו סוף סוף את הכפפה וינצלו את היכולת וישתפו פעולה עם הפנינה שהקמנו בדם יזע ודמעות בעיר חדרה - סטודיו במה. לשמחתי גיליתי בפנאי העיר חדרה פרטנרים

 

רציניים ואמיתיים לשינוי ויכולת להגשמת החזון שאיתו חזרתי לעיר. ביחד עם הקמת המרכז העירוני לאומנויות הבמה והתיאטרון וכל הרעיונות והפעילויות שהתחלנו ונמשיך ליצוק לתוכו, נשים את חדרה על מפת התיאטרון הישראלי".

 

צילומים: שלומי גבאי