פורום הנוער מציג: כך פותרים בעיות

 

השבוע התקיים בבית רם , "הבית של הנוער", מפגש שני  של פורום הנוער העירוני.

הפורום הוקם בעקבות הרצון לקיים חשיבה משותפת לטובת שיח ופעילות בני הנוער בעיר, פעילות עניפה, מאורגנת, מובנית, חינוכית, רחבה וכלל מערכתית.

את הפורום יזמה פנאי העיר חדרה ומי שהובילה אותו היא מחלקת הנוער העירונית. בפורום שותפים נציגים של כלל הגורמים העירוניים העוסקים בנוער – רווחה: היחידה למניעת השימוש בסמים ואלכוהול, מחלקת הנוער והיחידה לאיתור. תכניות לאומיות: מרכז נוער יישובי ועיר ללא אלימות; חינוך: מנהלי בתי הספר ורכזים חברתיים בבתי הספר, מנהלי מרכזי הפנאי, רכזי נוער ועוד.

את המפגש כיבדו בנוכחותם  מ"מ ראש העיר ויו"ר פנאי העיר, עו"ד טל אליהו, ומנכ"ל העירייה יעקב זיגדון.

הנושא בו  התמקדו הפעם היה פתרון בעיות ועמידה בסיטואציות שונות של הנוער. בתחילתו של המפגש הועברה סקירה ע"י הגורמים השותפים על פעילות החורף העניפה שמתקיימת , אשר נבנתה בפורום הקודם. התקיימה הרצאה מרתקת עם שיח של קובי שמואל,  הנער האבוד שהפך למוביל דרך בזכות מחנכים מיוחדים וטובים שפגש בדרכו. נערכו מעגלי שיח מפרים ובסופו של המפגש התאגדו המשתתפים לסיעור מוחות בנושא חגיגות 70 שנה למדינה ונבחר צוות מיוחד מצומצם לנושא.

הפורום מושתת על שיתופי פעולה וחשיבה משותפת ומשיג תוצאות נפלאות של שפה עירונית אחידה ומתן פעילות מבורכת ורצופה לבני הנוער.

טל אליהו: "הפורום הזה חשוב מאוד לעיר חדרה, תודה לכל השותפים. אנו שמחים לתת מענה לכל בני הנוער ולהביא תכנים חדשים ומרעננים".