שפע של מעשים טובים בפנאי העיר

תנועות הנוער, המד"צים, הקונסרבטוריון ויתר היחידות של פנאי העיר נטלו חלק בפעילויות למען הקהילה ביום המעשים הטובים


בפנאי העיר חדרה חגגו את יום המעשים הטובים בשבוע שעבר בפעילויות בהשתתפות תנועות הנוער, המד"צים והמחלקות השונות של העמותה.
במע״ש חדרה נערכה פעילות בשיתוף קניון עופר לב חדרה, מד״צים בית הראשונים, מועצת הנוער העירונית וחיילי מחלקת חותם בחיל האוויר לטובת יום שכולו נתינה. במהלך היום, בנו בני הנוער יחד עם עובדי הקניון אדניות שיקשטו את כניסה למע״ש. עוד התנדבו כולם בסדנאות בעבודה ובגינה הטיפולית וסיימו את היום בהפנינג משמח שכלל עמדות יצירה וריקודים.
המד״צים של מרכז הפנאי בית אליעזר עשו טוב וניקו חצרות של קשישים בשכונה. הפרויקט בהובלת רכז הנוער של מרכז הפנאי דודו אלפסי ובשיתוף פעולה עם מנהלת בית אליעזר בניהולו של בוריס בר. תודה לסגן ראש העיר רומן גישר ולשירלי קורלופ העוזרת האישית שלו על ההירתמות לטובת הפרויקט.
בהובלת תנועות הנוער של פנאי העיר יחד עם אגף החינוך ואגף שפ"ע, חזרו בני הנוער ליער חדרה, והפעם לצבוע, לנקות ולסדר את היער. תודה רבה למחלקת לוגיסטיקה של פנאי העיר ולעומד בראשה איתן מאיר, ליהודה מיוסט ולרן. רכזת תנועות הנוער, גליה לבן אבוהב: "כיף גדול לראות את התגייסות בני הנוער לעניין".
עובדי טיב טעם הגיעו לצבוע ולשפץ את מרכז הפנאי גני אלון.
שבועה למעשים הטובים, גם אנחנו יצאנו מהבית למעשה טוב, קונצרט לתלמידי חינוך המיוחד בבית הספר "גלים" בשכונת חפציבה.
התזמורת של כיתות ד' מתל"י צפרירים במסגרת פרויקט "בית ספר מנגן" הגיע לבית ספר גלים עם קונצרט מוסבר בניהולו של טופיק מרום, מנהל הקונסרבטוריון העירוני ופרויקט בית ספר מנגן.
"הקונצרט היה מאוד מרגש. תלמידי צפרירים זכו גם להיות קהל לתוצרים של תלמידי בית הספר גלים, תזמורת קטנה ומקהלה מדהימה. ישר כוח למורה למוזיקה קרן בבית ספר גלים. היה שיתוף פעולה מדהים".
בנוסף, תלמידי הפרויקט הגיעו למחרת לבית האבות עד 120 בחדרה, והנעימו לדיירי המקום את הזמן עם נגינה, והתקבלו בתשואות רמות, כאשר חלק מהדיירים המבוגרים אף קמו לרקוד לצלילי התזמורת.
יו"ר פנאי העיר ומ"מ ראש העיר, טל אליהו, יחד עם מנכ"ל פנאי העיר, אייל עפגין, ליוו את בני הנוער לאורך כל היום ועקבו אחר שורת הפעילויות ביום המעשים טובים.