מדצים חדרה שברו עוד שיא

 

בשבוע שעבר התקיים הכנס השנתי של ארגון המד"צים חדרה, הפועל במסגרת מחלקת הנוער של פנאי העיר בניהולה של יעל איטח, אליו הגיעו מעל 170 מדריכים וחניכים.

 

הכנס מהווה שיא לתהליך חינוכי משמעותי שקורה במרכזי הפנאי האזוריים של עמותת פנאי העיר.

במהלך הכנס התנסו החניכים בפעילות אתגרית תחרותית, בה נדרשו לעבוד בצוות ובשיתוף פעולה קבוצתי כדי להשיג את מירב הנקודות. המשימות היו אתגריות ושילבו טיפוס בגובה, חץ וקשת וקפיצה בין חבלים תלויים ודרשו מבני הנוער לבחון את הגבולות האישיים שלהם ועד כמה ניתן לאתגר את עצמם לטובת הצלחת הקבוצה. תוך המשימות גילו בני הנוער יכולות הובלה ומנהיגות.

בסוף הכנס התקיימה מסיבה ביער בניצוחו של די.ג'יי דן.

 

את הכנס הובילה גל סעדה, רכזת המד"צים העירונית יחד עם רכזי המד"צים במרכזי הפנאי: דודו אלפסי, דינה ביינה, חגית אבתון, שני בן אשר, איה וולטוך וגל עמירמוב. את האירוע כיבדו בנוכחותם טל אליהו, מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת פנאי העיר, חדוה יחזקאלי, סגנית ראש העיר ומנהלי וצוותי מרכזי הפנאי – מירב נבון, בועז לוי, ליאנה גלר ולירן גרשון.

 

אייל עפגין, מנכ"ל פנאי העיר, אמר: "הכנס הנפלא הוא תוצר של עבודה תהליכית, איכותית ומקצועית לאורך כל השנה. לא בכדי פקדו הבוקר את יער חדרה מעל 170 משתתפים, שהביאו הרבה כבוד למד"צים בפרט ולעיר חדרה כולה."

 

גל סעדה, רכזת המד"צים העירונית סיכמה את היום: "זה היה יום חג לבני הנוער הפעילים בארגון המד"צים! הם התגבשו, למדו, חוו ורקדו וזאת חגיגה אמיתית. הם לא רק דיברו על מנהיגות ועבודת צוות, אלא עשו זאת הלכה למעשה, וזאת התפיסה של הצוות החינוכי". עוד הוסיפה: "בחרנו את יער חדרה היפיפה לקיים את הכנס, מתוך רצון לחבר את הנוער לשטח, לחלוציות ולאהבת הארץ וזאת בסימן 70 שנה למדינת ישראל. תודה לפיני אוליאל שאחראי על היער מטעם מעיריית חדרה על הסיוע הרב שתרם להצלחת האירוע".

 

 

צילומים: לירן יעקב