המיזם נולד הודות לשיתוף פעולה בין עיריית חדרה, הקונסרבטוריון העירוני של עמותת פנאי העיר, אגף החינוך ותיכון חדרה

בשורה מצוינת לחובבי המוזיקה בחדרה, בעיקר הצעירים. בשנת הלימודים הקרובה, (תשע''ט), תיפתח מגמת מוזיקה בשתי חטיבות הביניים של תיכון חדרה: מרכז העיר ובית אליעזר, בשיתוף פעולה מלא עם עיריית חדרה, הקונסרבטוריון העירוני של עמותת פנאי העיר חדרה ואגף החינוך.

מגמת המוזיקה מיועדת לתלמידים שרואים במוזיקה תחום עניין מרכזי והמבקשים לרכוש בתחום זה כלים מעשיים ועיוניים. הלימודים במגמת המוזיקה יפתחו את כישורי התלמידים כמאזינים, כמבצעים וכיוצרים, תוך חשיפה לקשת מגוונת של תרבויות וסוגות מוזיקליות.

מגמת המוזיקה תשלב נושאים עיוניים כגון: תורת המוזיקה ותולדות המוזיקה, לצד תרגול מעשי על כלי נגינה נבחר. בנוסף התלמידים ישתתפו בעשייה מוזיקלית קבוצתית, כגון: הרכבים קאמריים, מקהלה או תזמורת. בסוף כיתה י"ב יוכלו תלמידים לגשת למבחני בגרות  10 יחידות ( 5 יח"ל 5+ יח"ל באמצעות רסיטל כלי.

הפרויקט הוא פרי שיתוף פעולה בין עיריית חדרה, עמותת פנאי העיר, אגף החינוך ועמותת ביה"ס תיכון חדרה.

מנהל הקונסרבטוריון, טופיק מרום: "מדובר בהגשמת חלום. כל נושא לימודי המוזיקה בעיר חדרה קיבל תפנית מאוד חיובית בשנים האחרונות. אני מאוד שמח ששיתוף הפעולה בין כל הגופים הוליד מיזם כל כך חשוב, ובטוח שהתלמידים שיירשמו ייהנו מכל רגע, ובעיקר יהפכו למוזיקאים טובים יותר".