אלפי אנשים הגיעו בחול המועד ליומיים של פסטיבל

"קסם ברחובות חדרה"

בהפקת פנאי העיר חדרה ועיריית חדרה

 

אלפי אנשים הגיעו בחול המועד סוכות לחגוג ביומיים של פסטיבל "קסם ברחובות חדרה" שהפיקו פנאי העיר חדרה ועיריית חדרה בשיתוף עם משרד התרבות והספורט והחברה להגנת הטבע.

 

היום הראשון של הפסטיבל נערך לאורך רחוב ז'בוטינסקי וכלל פעילות צבעונית ותוססת שקשורה למורשת של העיר חדרה: הצגות ילדים, מתחם מכוניות על שלט, תצוגה מרשימה מאוד של מכוניות מיוחדות, פעילות של תנועות הנוער – ייעודית לסוכות, מתחם משחקים של פעם בהובלת ארגון המד"צים, תיאטרון רחוב ולהטוטנים והמון כיף.

 

קהילת חדרה והסביבה של החברה להגנת הטבע הפעילה עמדת יצירה של קישוטים לסוכה מחומרים בשימוש חוזר. בנוסף נהנו מאות המשפחות מסוכת חב"ד,מוזיקה נהדרת כולל עמדה מיוחדת של נגני הקונסרבטוריון העירוני, דוכני אומנים, מתחם מחול, עמדת צילום מגנטים מיוחדת ועוד. את היום הראשון הנחה עמי פדלון.

 

היום השני של הפסטיבל נערך בבית ספר ארלוזורוב והיה בסימן מחול. הוא כלל מופע מרכזי של  Mystery of the dance - מופע הריקוד האירי שכובש את ישראל. בנוסף נערכו על הבמה המרכזית הופעות של להקות מחול אתניות מכל רחבי הארץ והרקדת הורים וילדים עם מלך ריקודי העם של ישראל, ירון כרמל. את היום השני הנחתה הגר שמידוב.

 

ברחבי בית הספר נהנו התושבים מתיאטרון רחוב ולהטוטנות, הולכי קביים, עמדת צילום מגנטים, דוכני אומנים והפעלות לכל המשפחה.

כמובן שבין החוגגים בשני הימים היו גם ראש העיר צביקה גנדלמן, ממלא מקומו ויו"ר פנאי העיר, טל אליהו, שבילו עם כל התושבים ושמחו לשמוע על ההנאה הגדולה שלהם.