שלוש הצגות סולד אאוט * כוכבי הבמה הישראלי ביציע * תגובות מעולות * ובעיקר תעודת כבוד אחת גדולה לפנאי העיר, שאמונה על התרבות בחדרה

 

ההצגה "הפלאפל של גבאי" בבימויו של חיים אלקובי זכתה במקום הראשון בתיאטרון ביכורים השני של פנאי העיר חדרה. כך קבעו חמשת השופטים בתחרות, בסיום ההצגה השלישית של התיאטרון, ביום שני השבוע.

תיאטרון ביכורים נולד בשנה שעברה על ידי עמותת פנאי העיר חדרה בהפקת המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון בשיתוף סטודיו במה. הרעיון: לתת במה לבמאים ולשחקנים צעירים, להציג את הצגות הבכורה שלהם על הבמה בחדרה ומפה הם ממשיכים לבמות הגדולות ביותר בתיאטרון הישראלי.

גם השנה בחנו המנהל אופיר רוזן והמנהל האמנותי של התיאטרון, אברהם שלום לוי, עשרות מחזות שהגיעו אליהם, ובסופו של דבר נבחרו שלוש הצגות: "קול חתן וקולתי", "הפלאפל של גבאי" ו"הילד בן שלושים. ואחת".

השנה צוות השופטים מנה חמישה מבכירי תעשיית הבידור הישראלי: אוולין הגואל, אוהד קנולר, יוני זיכהולץ, אור אדרי  ואליאור אמסלם.

כ-200 צופים מילאו את אולם מופת בכל אחד משלושת הערבים, כאשר הם נהנו מכיבוד בכניסה, שטיח אדום כיאה לאירועי יוקרה וצילום ממותג על קיר עיתונאים מיוחד. בין האורחים שהגיעו השנה לתיאטרון בחדרה היו גם שחקנים ובמאים מוכרים רבים, שהגיעו לצפות בכישרונות הבאים של התיאטרון הישראלי.

אייל עפגין, מנכ"ל עמותת פנאי העיר, סיכם:"כעמותה שמובילה את התרבות בעיר חדרה, זה משמח ואפילו מרגש לראות את תושבי העירמצביעים ברגליים וממלאים שלושה ערבים ברציפות את האולם. הרעיון להקים את תיאטרון הביכורים נולד בשנהשעברה מתוך צורך להביא לחדרה משהו אחר, שעוד לא היה פה. בעזרת האנשים המוכשרים שלנו במרכז העירונילאמנויות הבמה בשיתוף סטודיו במה נולד תיאטרון הביכורים, שמאפשר ליוצרים בתחילת דרכם להציג את האמנות שלהם על הבמה בחדרה ומפה לבמות הכי גדולות בתעשיית הבידור. השנה הגיעו לפה גם חמישה שופטים עם רזומהמרשים, ששמו את מפת תיאטרון הביכורים ובעיקר את התרבות שפנאי העיר מביאה לחדרה, במקום גבוה מאוד. נמשיך

ליצור, לפעול ולהוביל בכל תחומי התרבות למען תושבי העיר".

אופיר רוזן: "זו שנה שנייה שמתקיים פסטיבל תיאטרון איכותי ומקצועי בחדרה!  תושבי חדרה והסביבה הצביעו ברגליים והוכיחו לנו שלושה ערבים ברציפות עם פירגון מדהים שעשינו בחירה נכונה! אנחנו עם הפנים קדימה להגשמת חלומות נוספים לנו ולכם. אנו נמשיך בכל הכוח עם העשייה התרבותית שלנו כי אין לנו דרך אחרת. חג ביכורים שמח".