עשרות רוכבים נטלו חלק בתחרות המקצועית באקו פארק, מאות צופים הגיעו ליהנות מהאירוע וכמובן שהיה גם מסע עממי צבעוני ומלהיב
לעיני מאות צופים נערך בשישי האחרון אירוע האופניים הגדול באזור. מדובר באירוע האופניים המסורתי ע"ש גל וזנה, שהתקיים זו השנה העשירית, והפעם נערך באקו פארק.
השנה חולק האירוע לשניים: מירוץ תחרותי לאופני כביש בהשתתפות טובי רוכבי האופניים מכל הארץ וכמובן מסע אופניים עממי. המירוץ התחרותי כלל שלושה מקצים שכל אחד מהם היה מרתק ודרמטי.
במסע העממי, במזג אוויר נפלא, השתתפו תלמידים, קרובי משפחה, קבוצות נערים של הפועל חדרה בכדורגל ומכבי חדרה בכדורסל, קבוצה של לוחמי השייטת, חברים ותושבי העיר. כל המשתתפים במסע העממי קיבלו אופניים וקסדה, מים וחולצות. לאחר הקפת האקו פארק יצאו הרוכבים לרכיבת שטח בשדות המוריקים, שם המתינו להם שולחנות עמוסי פירות מעשה ידי ישראל וזנה, אביו של גל ז"ל.
את האירוע מארגנת המחלקה לספורט וחינוך גופני של פנאי העיר חדרה בשיתוף גל צחור ממועדון האופניים CCC ואיגוד האופניים.
אילת בן משה, מנהל מחלקת הספורט: "אנו שמחים שהאירוע עבר בצורה חלקה ומושלמת לשביעות רצון המשתתפים, דבר שהעלה את חדרה על מפת המקומות הייחודיים שבהם נערכת תחרות מקצועית מסוג זה".

בטקס הסיום השתתפו דניאלה וזנה, אמו של גל - שעמדה על החשיבות של רכיבה בטוחה ודגש על הזהירות בדרכים, ראש העיר צביקה גנדלמן, שגם הבטיח להעצים את האירוע בשנה הבאה להפוך אותו להפנינג ארצי, סגן ראש העיר ומ"מ עמותת פנאי העיר, עו"ד טל אליהו, שעמד על חשיבות קיום אירועים כגון אלו בקנה מידה ארצי וקיבל מגן הוקרה בשם פנאי העיר ממשפחת וזנה, רס"ן אלון, נציג חיל הים, אילת בן משה שגם הנחה את האירוע וצוות מחלקת הספורט, ניב רבי ונעמה גרינשפול.
גל וזנה התגייס לצה"ל בשנת 2003 ושירת בשייטת 13 כתומך לחימה, תרם רבות לפעילות המבצעית וכן בכניסה עם לוחמי השייטת לשטחי יהודה, שומרון ועזה, גל היה מועמד לקורס קצינים, בחור יפה תואר עם עיניים ירוקות צוחקות, בעל חוש הומור, חיוך רחב וכובש, ברוך כישרונות וחברים רבים שאהבו להיות במחיצתו.
גל נקטף בשיא פריחתו בתאונת דרכים בשנת 2004 והוא בן 19 וחצי.
בטקס הסיום הודו המארגנים לחנות גילי אופטיק, לחברת צוקים, להנהלת האקו פארק, למחלקת הלוגיסטיקה, לגל צחור ולמשפחת וזנה.