יותר גדול, יותר מרשים, יותר שמח! גם השנה יחגגו תושבי העיר בקרנבל פורים ענק במרכז העיר והפעם: חדרה בארץ הסיפורים * כניסה חופשית

קרנבל  פורים 2018. השנה הצפי ליותר אנשים

שומרים על המסורת. גם השנה, כבכל שנה, פנאי העיר חדרה יחד עם עיריית חדרה וקניון עופר לב חדרה, מציגים: קרנבל פורים. יומיים של חגיגה ל כל המשפחה.

בשנה שעברה הגיעו לאירועי פורים בחדרה למעלה מ-10,000 איש, והשנה הצפי הוא למספר גבוה יותר.

הקונספט של הקרנבל השנה הוא: חדרה בארץ הסיפורים. הסיפורים הגדולים מעולם הילדים מתעוררים לחיים, וסביבם ייערכו פעילויות במשך כל היום. הקרנבל ייערך ביום שישי, 22/3, החל מהשעה 10:00 במרכז העיר (כיכר השוק). הכניסה אליו כמובן חופשית.

בין הדברים שאפשר יהיה ליהנות מהם: מופע הליכה על חבל, הולכי קביים, מופע של דרקוני ענק, סדנאות יצירה, ג'ימבורי לילדים, מופעי רחוב, פינות איפור, צילום מגנטים, קעקועים, קישוטי שיער, דוכני מזון ושתייה,. פסלים חיים, שדרת משחקים ועוד.

סגן ראש העיר ומ"מ יו"ר פנאי העיר, טל אליהו: "גם השנה חשבנו על קונספט מעניין ומרגש שימשוך אלפי משפחות ויצבע את העיר חדרה באור ובשמחה. אני מזמין את כל התושבים לחגוג איתנו בקרנבל פורים ומבטיח לכם שהעיר חדרה תצהל ותשמח".

קרנבל פורים ייפתח יום קודם לכן בקניון עופר לב חדרה. החל מהשעה 9:30 בבוקר תוכלו ליהנות משלל פעילויות והופעות:

חלוקת בלונים בצורות מיוחדות, בובות ענקיות ומרהיבות מעולם האגדות והפנטזיה שיצטלמו עם הילדים, מתחם איפור ויצירה - מתחם מהאגדות מעוצב כארמון נסיכותי ונוצץ, בו כל ילד וילדה יהפכו לנסיך ונסיכה; המופע בת הים הקטנה, באר המשאלות – מתחם בו הילדים יוכלו לפזר אבקת קסמים ולהביע משאלה עם טינקרבל הפיה הקסומה; המופע – עליסה בארץ הפלאות, והמופע המרכזי – עוץ לי גוץ לי  - עיבוד מקורי ועתיר אפקטים לסיפור הקסום על בת הטוחן. כמובן שגם בקניון הכניסה חופשית!

את קרנבל פורים בחדרה מפיקה כאמור פנאי העיר חדרה בראשות מנהל האירועים שלה, שי מנשס.