ראשי מטה מינהל חברה ונוער במשרד החינוך ביקרו בחדרה, נחשפו לפעילות עם הנוער בעיר והרעיפו מחמאות על מחלקת הנוער של פנאי העיר

 בשבוע שעבר התקיים ביקור של מטה מינהל חברה ונוער - משרד החינוך במערכת החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, בעיר חדרה וזכה לתשבוחות רבות. היום אורגן ע"י מחלקת הנוער העירונית של פנאי העיר ואגף החינוך, בשיתוף מינהל חברה ונוער מחוז חיפה.

את הבוקר פתחו אנשי המינהל, בינהם מנהלי תחומים, מפקחים, רפרנטים ומדריכים מהאגף החברתי-קהילתי לתלמידים ונוער, בבית מועצת העיר יחד עם ראש העיר, צביקה גנדלמן, שסיפר על העיר חדרה בדגש על התוכניות החינוכיות הייחודיות שפועלות בעיר ועל התוכניות העתידיות. יחד עם ראש העיר, פתח את הביקור גם יושב ראש מועצת הנוער העירונית, אילון עומסי. לאחר מכן, ביקרו אנשי המינהל ביום האחדות לתלמידי שכבת ו' בהובלת המד"צים של בית אליעזר, שם התפעלו מהאנרגיות והמורל הגבוה ומשיתוף הפעולה בין המד"צים לתלמידי בתי הספר היסודיים.

בהמשך הגיעו לביקור בתיכון חדרה בית אליעזר, ושמעו על פעילות החינוך הבלתי פורמלי בתוך בית הספר: מועצות התמידים של חטיבת הביניים והתיכון, כתות היזמות והותיקים, תוכנית המעורבות החברתית ופעילות הכנה לצה"ל של חיילות פרק המשימה בתוך בית הספר.

בשעות הצהרים הגיע הביקור לבית רם, מרכז הנוער העירוני, שם הוצגו בתצוגת תכלית מרשימה כלל התוכניות של החינוך הבלתי פורמלי בעיר: מועצת הנוער, ארגון המד"צים העירוני, תנועות הנוער, תוכניות ייחודיות לנוער בחינוך המיוחד, מרכזי הנוער היישוביים, השומר החדש, כנפיים של קרמבו, שגרירים צעירים, תוכנית המעורבות החברתית, הכנה לצה"ל ופורום הנוער העירוני.

אנשי מינהל חברה ונוער סיכמו את היום בהתרגשות רבה והודו על הביקור החוויתי. הם שיבחו את העיר חדרה וציינו כי העיר בכלל ומחלקת הנוער העירונית, בהובלת יעל איטח, מהוות דוגמה ומודל לחיקוי לערים ומחלקות רבות בארץ לעבודה משמעותית עם בני נוער ולהגשמת כלל יעדי מינהל חברה ונוער ואף יותר.