הליגה תיפתח ביום שישי הקרוב עם שחקני ליגה בכירים ורמה גבוהה ביותר

 קבוצת אפרים. תשמור על התואר?

 ליגת הקיץ המסורתית בכדורסל בחסות SOS  טויוטה חדרה,  שמארגנת מחלקת הספורט של פנאי העיר, חוזרת לעונה מרתקת ועמוסת כישרון כמוה לא ראינו מאז היווסדה.

הליגה תיפתח ביום שישי הקרוב, 7/6, ותשוחק בימי שישי החל מהשעה 13:30 באולם בית שמואל ולאחר מכן תעבור לאולם צפרירים החדש והממוזג.

כבר למעלה מעשור משוחקת בחודשי הקיץ החמים ליגת הקיץ המסורתית בכדורסל שכונות המושכת אליה עשרות שחקנים מכל רחבי העיר. אחרי שבעונה שעברה הליגה עלתה מדרגה והרמה בה הייתה מהגבוהות שידעה הליגה עם שחקני חוץ איכותיים, נראה כי השנה השיא הולך להישבר בקלות כאשר שחקני ליגות בכירים בדמותם של מושון יעקוסי, משה ברנר, אוהד הגדיש, סהר אטיה, אסף יגל, חן אחרק ונוספים הסכימו להשתתף בליגה והם ללא ספק הולכים לתת גוון שונה ואיכותי הרבה יותר לליגה הוותיקה.

קבוצת שכונת אפרים, שזכתה באליפות בשנה שעברה, הולכת גם השנה חזק מאוד על התואר כאשר היא מצליחה לשמור על רוב הסגל ,אך השנה צפויה לה משימה קשה במיוחד לאחר שקבוצת הנשיא של גיל אקר ואסי איטח צירפה את רון לרר הוותיק ומשה ברנר האגדי שהולכים לקרוא תיגר על התואר.

על הנייר נראה כי הקבוצה השלישית בטיבה תהיה קבוצת ניסן, שהגיעה לגמר אשתקד ושמרה על כל הסגל מהעונה שעברה עם שינוי אחד - בהחלט סגל צעיר אנרגטי עם מאמן על הקווים בדמותו של חיים אשכנזי.

עוד קבוצה שתתמודד על הכניסה לפיינל פור היא ארלוזורוב של חי גל שהתחמשהבצמד גבוהים מהטובים בליגה בדמותם של סרגי גלמן ומושון יעקוסי - לו עבר בליגת העל. 

קבוצת האוצר, שזכתה בתואר לפני שנתיים, תנסה לשחזר את אותה עונה ולזכות שוב באליפות בייחוד לאחר החיזוק שהחתימה את אור ג'אנח.

קבוצות בית אליעזר בהנהגת חיים טובול ושרון בשארי, יחד איתם קבוצת ברנס ונווה חיים הוותיקה ינסו להתיש את הגדולות ולהפתיע את כולם מי ששינתה את פניה ולדעתי תהיה הפתעת הליגה היא שכונת חדרה הצעירה (קלרין) ששינתה את כל הסגל והרכיבה קבוצה מעניינת ומגובשת שכמעט כל השחקנים שיחקו ביחד במחלקת הנוער של מכבי חדרה.

הליגה כוללת 10 קבוצות והקהל הרחב מוזמן. הכניסה כמובן חופשית, הולך להיות כיף של ממש!