אומנם הקורונה עדיין מלווה את החיים שלנו, אבל החיים חזרו לפעילות כמעט שגרתית תחת הגבלות, וזה הזמן מבחינתנו להביט לאחור ולבחון מה עשינו יחד איתכם בתקופת הקורונה.

 

המוטו של פנאי העיר חדרה היה לשתף את הקהילה בפעילויות, מקרוב ובעיקר מרחוק, על מנת שכולכם תרגישו שייכים ושותפים. זה הרעיון שהוביל אותנו לפתוח פורטל קהילתי שכלל בתוכו חדשות, מידע ובעיקר סרטונים שלכם, קהילה חדרתית, בהם שיתפתם את כולם במה שאתם עושים, יודעים וממליצים.

 

לפורטל התקבלו למעלה מ-100 סרטונים של בעלי עסקים, ערכנו שני קליפים קהילתיים בשיתוף עשרות תושבים, שלוש תערוכות וירטואליות של אמנים תושבי חדרה ועשרות משפחות שיתפו תמונות של שולחנות הסדר שלהן.

 

בסך הכל היו 5734 כניסות לפורטל הקהילתי, ומתוכם כ 2000 נכנסו וחזרו. מעל 150 בעלי עסקים ששלחו תכנים לפורטל הקהילתי

כמובן שגם דף הפייסבוק שלנו היה פעיל מאוד באותה תקופה. 117 פוסטים, שהגיעו ל- 108,000 איש, עם מעורבות של 15,150 איש ועם 34,000 צפיות בסרטונים שלנו. היו

13,000 כניסות לדף הבית באתר פנאי העיר, מתוכם 8500 פעמים נכנסו לאתר הצהרונים שלנו. בסך הכל שלחנו 24827 סמסים לקהילה כדי לשמור על קשר.

 

בתקופת הקורונה פתחנו 2 קייטנות לילדי עובדי חירום בשיתוף אגף חינוך. פתיחת רשת צהרוני חירום בכ- 50 קבוצות בגנים ובי"ס בכל רחבי העיר, בהשתתפות כ 1000 ילדי העיר, עם כ 100 אנשי צוות, עירונית לפי 4 מתווים שהשתנו מדי כמה ימים.

מטס של חדרה לרגל יום העצמאות

 

ערכנו 5 טקסי זיכרון ליום השואה ויום זיכרון לחללי מערכות ישראל במקבצי דיור/בתי אבות ובתי עלמין.

 

קיימנו 5 מפגשי זום של נוער עם אחים שכולים, פצוע צה"ל ושמיעת סיפור אישי של עולה מאתיופיה. ערכנו טקס חגיגי בבית אבות עד 120, קיימנו 7 פעילויות קהילתיות בתוך מרכזי הפנאי, וע"פ הנחיות משרד הבריאות. לא ויתרנו על 2 מסיבות מרפסות ברחבי העיר ולכל אורך התקופה קיימנו 15 פגישות זום של מנהלי פנאי העיר.

 

אנחנו היינו כאן איתכם ובשבילכם, וכעת אנו ממשיכים להיות כאן, ואתם מוזמנים לחזור לפעילויות הרבות והמגוונות שלנו בכל רחבי העיר, במרחבים הקהילתיים.