עידו הרניק בר שבתאי על הסדרה הטורקית: הבור

המלצה נוספת לאוהבי הסדרות הטורקיות (וגם לכאלה שפחות – כמוני), זו הסדרה עבורכם. צ'וקור (הבור) היא אחת השכונות המסוכנות ביותר באיסטנבול, הנשלטת על ידי משפחת קוצ'ובה. למרות שהם בעלי קשר הדוק לפשע, למשפחה כללים משלה, שאחד מהם הוא איסור סמים בשכונה.

לא ניתן לייצר, להשתמש או למכור סמים בצ'וקור, עד שיום אחד אדם מגיע לשכונה ונחוש בדעתו לשבור את האיסור.תחילה הוא מנסה לנהל משא ומתן עם אנשי משפחת קוצ'ובה, אך כאשר בקשתו נדחית הוא תוקף את השכונה ואת המשפחה בכל כוחו. בדיוק כשחושב שהוא הצליח להכניע את המשפחה, קורה משהו בלתי צפוי. הקלפים נטרפים מחדש....

יאמאץ', הבן הצעיר במשפחת קוצ'ובה חוזר לשכונה אחרי שניסה לעזוב אותה ולהתחיל חיים חדשים, עם אהובתו שהכיר מחוץ לשכונה סנא. ביום בו הם חוזרים לשכונה החיים שלהם מתהפכים וכבר לא יחזרו להיות זהים.

הבור היא דרמה טורקית בינלאומית, הנחשבת לרווחית והנמכרת ביותר בעולם בחמש השנים האחרונות. פרקי הסדרה שוברים את כל שיאי הצפייה בטורקיה. הסדרה גורפת את כל הפרסים והתארים האפשריים, כדוגמת הסדרה הטובה ביותר, סדרת האקשן הטובה ביותר ועוד... כוכב הסדרה אראס בולוט אינמלי זכה בכל הפרסים האפשריים וכיום הוא השחקן הטורקי המפורסם ביותר בעולם בזכות הסדרה וגם בזכות המשחק המופלא שלו בסרט הקאלט נס בתא מספר 7. משודר ביס, הוט, פרטנר טי וי ועוד.