הקייטנות העירוניות הסתיימו: מספר שיא של ילדים (ומכתבי תודה)
בשבוע שעבר הסתיים הסבב השני של קייטנות פנאי העיר חדרה. מספר שיא של 5838 ילדים נהנו הקיץ משני סבבים של הקייטנות, שנערכו בכל רחבי העיר.

בסבב הראשון של הקייטנות, במה שהוגדר כבתי הספר של החופש הגדול, נפתחו קבוצות גם לילדי הגן וגם לתלמידי בתי הספר. בסבב השני הקייטנות היו לילדי הגן ובנוסף נערכו 6 קייטנות מיוחדות וחוויתיות במרכזי הפנאי במרחבים הקהילתיים - קייטנות שבהן נהנו הילדים מיציאה לאטרקציות בכל רחבי הארץ.

בפנאי העיר שמו דגש מיוחד על נושא הקייטנות הקיץ - הן מבחינת תכנים ואיכות הצוותים והן מבחינת כמות הילדים - והצליחו לשבור את שיא הנרשמים לשני הסבבים.

המשנה לראש העיר ויו"ר פנאי העיר, עו"ד יניב דרי: "אני חושב שכמות מכתבי התודה שקיבלנו הפעם מההורים מדברת בעד עצמה. הקייטנות שלנו היו מהנות, עם צוותים מקצועיים ומחבקים, עם תוכן מעניין ועם קייטנות מיוחדות במרכזי הפנאי בסבב השני. המטרה שלנו להשתפר כל הזמן נותרה בעינה, והעובדה שהשנה התגובות היו באמת יוצאות דופן ומחמיאות, מצביעה על הכיוון הנכון בו אנו צועדים יחד עם הקהילה לשיפור השירות לילדים והפיכת חוויית הקייטנות והצהרונים לטובה, מהנה ומועילה יותר".