נוער לאור ירח

כ-60 בני נוער השתתפו בליל חמישי האחרון ב"לילה לבן" במסגרת מיזם "נוער לאור ירח".

מדובר במיזם שנרקם ויושם בשלבים לפני כשלוש שנים, כאשר מטרתו גיבוש חברתי לבני הנוער למשך כל הלילה באווירה שאינה זמינה ביום יום.

בפיילוט המוצלח, שנערך כאמור ביום חמישי האחרון, השתתפו תלמידי שתי כיתות משכבת ט' מבית הספר הרב תחומי, כאשר המד"צים העבירו את פעילויות ה-ODT. כולם השתתפו בהכנת פיצות שנאפו בטאבון, הילדים הקימו אוהלים, ישבו סביב מדורה ועוד. הפעילות נערכה בגן קפלן סמוך למועדון יחדיו והוביל אותה דודו אלפסי, רכז הנוער של מרכז הפנאי בית אליעזר.

עו"ד יניב דרי, המשנה לראש העיר ויו"ר פנאי העיר, שאף הוא הגיע לשוחח עם בני הנוער בפעילות: "אנו בפנאי העיר פועלים באופן שוטף להרחבת הפעילויות לנוער בשימת דגש על גיבוש חברתי, מציאת תחומי עניין משותפים והגברת הערבות ההדדית בין בני הנוער והשתלבותם בצורה הטובה ביותר בקהילה הבוגרת כחלק בלתי נפרד מדור העתיד של העיר חדרה".

עמיחי רבנו, הורה לילדים במערכת החינוך ויוזם הרעיון: "המיזם הנוכחי הוא אחד ממספר מיזמים שאני מנסה לקדם בשיתוף הורים וגופים הרלוונטיים לעניין המיזם. אני מקווה שבחודשים הקרובים נראה מימושם של פרויקטים נוספים בתחום הלמידה והספורט".

על הצלחת הפיילוט הנוכחי ניתן ללמוד מדברי התלמידים: "החוויה של לצאת עם חברי הכיתה ללילה שלם איפשרה זמן לשיח רגוע שתרם להיכרות מעמיקה יותר וגיבוש", אמר אחד הילדים.