הרבה יותר מספורט

בפנאי העיר השלימו שיפוץ וחידוש של מגרש הספורט במרכז הפנאי רעים בנווה חיים – קהילת בי"ס ניצנים תקשט את הטריבונות בשלל ערכים חינוכיים

 

 

בשבוע שעבר הושלם שיפוץ מגרש הספורט של מרכז הפנאי רעים, בשכונת נווה חיים. השיפוץ בוצע כחלק ממכלול של שיפוצים ושדרוגים של כל מתקני הספורט של פנאי העיר חדרה במרחבים הקהילתיים. העבודות בוצעו על ידי צוות הלוגיסטיקה של פנאי העיר בראשותו של איתן מאיר.

במגרש הספורט במרכז הפנאי רעים גם הוחלפה התאורה לאחרונה ולאחר הצביעה וחידוש המגרש עצמו בני הנוער מקבלים למעשה מגרש חדש לחלוטין שישרת אותם נאמנה.

שרי סלע, רכזת קהילה במרכז הפנאי רעים: "לאחר שיפוץ המגרש נשתף פעולה עם קהילת בית ספר ניצנים בפרויקט קהילתי נפלא כאשר תלמידי כיתות ז' יציירו על הטריבונות ויקשטו אותן במגוון תחומים עם מסרים חינוכיים מאוד ברורים: אומרים לא לאלימות, מיחזור, קיימות ועוד. בבית הספר כבר מוטמעים ערכים של סבלנות, שיח מכבד, קבלת האחר ועוד, ושיתוף התלמידים בפרויקט קהילתי מהסוג הזה מאוד מחבר ומכבד".

המשנה לראש העיר חדרה ויו"ר פנאי העיר, עו"ד יניב דרי: "כיף גדול לעמוד במגרש המשופץ הזה ולדעת שבקרוב, בזכות החיבור עם הקהילה, הוא ייראה עוד יותר יפה עם טריבונות מקושטות וערכי חינוך. אנו ממשיכים בתהליך שדרוג המגרשים בפנאי העיר ובסופו של דבר המגרש הזה הוא של התושבים, ואני קורא לבני הנוער בנווה חיים להגיע, לשחק, ליהנות וכמובן לשמור על מה שעשינו פה".