שיא נרשמים לקייטנות פסח העירוניות

2656 ילדים נוטלים חלק השנה בקייטנות * מ"מ ראש העיר בפועל ניר בן חיים וסגן ראש העיר ויו"ר פנאי העיר שלמה בוזגלו סיירו בקייטנות, שוחחו עם הילדים וצפו מקרוב בפעילויות

 

 

2656 ילדים נרשמו לקייטנות פסח העירוניות של פנאי העיר חדרה. מדובר במספר שיא של ילדים, ועלייה של כ-500 נרשמים לעומת השנה שעברה.

קייטנות הפסח העירוניות פועלות במשך 5 ימים בסך הכל, החל מיום חמישי שעבר ועד יום רביעי, 13.4. הקייטנות פועלות ב-66 גנים וב-15 בתי ספר, חלקן עד השעה 13:00 וחלקן עד 16:00, במחיר מסובסד מיוחד.

ביום שני השבוע נערך סיור מיוחד בהשתתפות מ"מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, סגן ראש העיר ויו"ר פנאי העיר חדרה, שלמה בוזגלו, מנכ"ל פנאי העיר חדרה, אייל עפגין ומנהלת הרצף החינוכי בפנאי העיר גלית לילה. הסיור נערך בקייטנה בבית ספר ארלוזורוב ובקייטנה בגן שומרון. בן חיים ובוזגלו שוחחו עם הילדים, שמעו מהם על הפעילות ואיחלו להם חג שמח.

בן חיים: "אין מרגש יותר מלראות את הילדים כל כך נהנים בקייטנה, משחקים, לומדים ומחייכים. הצוות אדיב ומסביר פנים ואני חושב שהעובדה שהשנה נשבר שיא הנרשמים מדברת בעד עצמה".

בוזגלו: "פנאי העיר ממשיכה לשבור שיאים. העובדה שמספר הילדים הרשומים לקייטנות עלה בכמעט 20 אחוזים מלמדת על שביעות הרצון של ההורים ובעיקר של הילדים מהצוות, התוכנית החינוכית והשירות של הרצף החינוכי שלנו. אני מברך את כל מי שנוטל חלק המלאכה ומברך את כולם בברכת חג פסח שמח וכשר. ניפגש בקייטנות הקיץ".