מנהלת חדשה לפעוטון העירוני

פזית פריד מימון מחליפה בתפקיד את יהודית אזולאי: "מאמינה בשקיפות מלאה מול ההורים ובשיתוף ההורים בהתפתחות ילדיהם ובפעילויות הפעוטון"

 

פזית פריד מימון, בת 53, אמא ל-3, נבחרה למנהלת החדשה של הפעוטון העירוני "בייבי פנאי" של פנאי העיר בבית אליעזר.

פריד מימון, בעלת תואר B.A מאוניברסיטת בן גוריון, גננת מוסמכת בכירה בעלת תעודת הוראה לגיל הרך, עבדה בעברה כגננת כמורה וכמטפלת בקיבוצים באזור. היא מחליפה בתפקיד את יהודית אזולאי שניהלה את הפעוטון במשך שנים רבות ומיצבה אותו כפעוטון המוביל בעיר.

פריד מימון: "אני מאמינה כי בגיל הרך תפקידנו החינוכי הוא לתת לילדים סביבה אוהבת וחמה שתומכת בהתפתחות פיזית וקוגנטיבית. אני מתחברת לתפיסה החינוכית שלפיה עובדים בחברה הקיבוצית הקהילתית ומאמינה בשקיפות מלאה מול ההורים ובשיתוף ההורים בהתפתחות ילדיהם ובפעילויות הפעוטון".

פנאי העיר מתמחה בניהול והפעלת הרצף החינוכי בעיר בחדרה, בשיתוף אגף החינוך בעיריית חדרה, למעלה מ-17 שנים. מבנה הפעוטון (ברחוב השיזף 6 בבית אליעזר) בטוח ומזמין, ונמצא בתחזוקה שוטפת של צוות לוגיסטיקה ויועץ בטיחות. הצוות בפעוטון חם ואוהב את הילדים, ומספק גירויים שמטרתם עידוד פעולתו העצמית והיצירתית של כל ילד. בנוסף, יש בפעוטון טבחית אשר מכינה מדי יום 4 ארוחות ביתיות ומזינות.

הילדים בפעוטון בני 3 חודשים עד 3 שנים, ונמצאים בשלוש קבוצות לפי התאמה גילאית. הפעילות מתקיימת במהלך כל חודשי שנת הלימודים (כולל בסוכות ובחנוכה) החל מתחילת חודש ספטמבר ועד ה-10 בחודש אוגוסט. לכל אחת מקבוצות הגיל מבנה וחצר נפרדים, חדרים מאובזרים ומותאמים לשלבי התפתחות הילד השונים.

הרישום לשנת הלימודים הקרובה נמשך, לפרטים אפשר להיכנס לאתר פנאי העיר חדרה.