מפגש 7.2022

דיון היערכות- הרשמה לחוגים תשפ"ג

25.7.2022



נוכחים/ות : ליאורה, אורה, אורן, הדס, אופיר, קרן, אלישע, אייל עפגין, מנור, אסי וערן



הי חברות וחברים,



תודה גדולה על הנוכחות המרשימה ועל הדיון הרציני, המעמיק, היצירתי והפתוח.



סיכום: (הרוב המכריע של הסעיפים באחריות כולנו, לכן לא ציינו זאת כל הזמן)



1. מטרתנו לגרום למקסימום הורים לרשום את ילדיהם לחוגי פנאי העיר תשפ"ג.



2. תאריך היעד לעליית קמפיין פרסום חוגים תשפ"ג הוא 15.8.2022



3. עד ל 15.8.2022 יש לדאוג שמרכז הפנאי יראה טוב ללא ליקויים ופגמים משמעותיים. לעבוד מול איתן המנהל הלוגיסטי



4. אנחנו מקווים שהאתר החדש יעלה לאוויר ב 15.8.2022.



5. הרישום לחוגים דרך הדיאלוג (תוכנת החוגים ולא מתנסנט). חשוב שבכל מרכז פנאי יהיה עובד שמכיר התוכנה, ושכל החוגים יהיו מעודכנים בתוכנה ובאתר עד 14.8.2022



6. שמות אופציונליים לקמפיין: "התרשמת? נרשמת! " / "חוגים וחוגגים"



7. יש לבצע בירור צרכים:



- בניית סקר עד 5 שאלות להבנה איזה תחומים/ חוגים מעניינים את התושבים ? מה האיזורים בהם יש פוטנציאל רב? מה יגרום להורים להירש? באחריות מנור וערן

- רכזי החוגים + רפרנטי תקשורת שיווקית צריכים לתשאל תושבים, לקוחות מרכז הפנאי



8. יש להגדיל את כמות החוגים החדשים- באחריות רכזי החוגים/ תקשורת שיווקית. לדוג' סייבר ותכנות, אנימציה, טיקטוק, משחק מול מצלמה, אופנה



9. יש ליצור מפגש עם מדריכי חוגים, וניתן לזמן גם את אייל. ניתן להציג להם: "מדוע כדי למדריך חוג לעבוד עם פנאי העיר?"



- כי אנחנו שותפים

- כי אנחנו יכולים לפתוח דלתות ולאפשר למדריכי החוגים להיכנס לכל בתי הספר והגנים (בדר"כ יום ממוקד בשבוע השני של ספטבמר)

- כי מרכזי הפנאי שלנו במקום מוכר לקהילה, ומקום מרכזי שעוברים שם מאות אנשים בכל שבוע, בעשרות פעילויות שונות

- כי אנחנו מכירים הכי טוב את תושבי חדרה והכי מקושרים אליהם

- כי הוא לא משלם שכר דירה ולא משלם מיסי עירייה

- כי הוא לא משלם על פרסום, ואנחנו יודעים להגיע ל 9000 סלולריים ופוגשים אלפי משתתפים בכל חודש בכל הפעילויות שלנו

- כי אנחנו עושים לו את כל שירותי הגביה והמזכירות

- כי אנחנו עושים לו את כל הקמת החוג באינטרנט ומעניקים לו האפשרות לבצע רישום לחוג שלו בדקה 24/7

- כי אנחנו מאפשרים הנחות וסבסוד עירוני למשפחות נזקקות

- כי אנחנו מותג עירוני: הכי גדול בעיר, בכל רחבי העיר, כבר 20 שנה

- כי יש ייעוץ משפטי ופיננסי, במידת הצורך



10. יריד חוגים: צריך להחליט מתי מבצעים- שבוע אחרון של אוגוסט או שבוע שני של ספטמבר? ייבדק מול השטח ע"י ערן

- יש תמימות דעים כמעט מלאה שירידי החוגים נדרשים ואפקטיביים.

- שבוע ממוקד של ירידי חוגים כדי לעשות באזז, רצוי שמרחבים שפונים לאותם קהלים לא יהיו באותו היום.

- בכל יריד חובה שיהיו 2 אנשי צוות שתפקידם היחיד יהיה לרשום כמה שיותר תושבים לחוגים באמצעות הסלולר שלהם. רצוי שיגיעו עם מטענים ניידים.

- יריד החוגים צריך לשלב תצוגת תכלית של החוג, דוכני החוגים, וגם פעילות מהנה מרכזית (הצגה/ מופע וכו)

- ישנה הצעה להגרלה למי שנרשם בשבוע יריד החוגים או בספטמבר. הפרסים שעלו: שוברי קניה בקרביץ, פלייסטיישן, אקס בוקס, אוזניות, טאבלט, מנוי להפועל חדרה וכו'



11. באחריות כל רפרנט לבנות יחד עם המנהל תוכנית לשיווק החוגים- חשוב שיהיו לפחות העוגנים הבאים:

- ב 15.8.22 פרסום עמותה עולה

- הפצה חוברת דיגיטלית של החוגים

- יריד חוגים- שבוע אחרון אוגוסט או שבוע 2 ספטמבר

- הפסקה פעילה בבי"ס של המדריכים יחד עם רכז החוגים/ תקשורת שיווקית

- יצירת הפנינג ביום שישי מיד לאחר סיום הלימודים עם דוכני החוגים ומופע/ אטרקציה כלשהי

- ראש השנה 24.9.22

- אחרי סוכות פעילות הורים וילדים וחשיפה נוספת של החוגים



12. יש לנו אפשרות להוציא מסרים ישירות לכ- 9000 סלולריים. לזכור זאת אם רוצים לשווק בצורה זו

קהלי יעד מיוחדים לעבודה: הורי הצהרונים, כל מי שהיה רשום לחוגים שלנו ב 3 שנים האחרונות, כל מי שהיה רשום לקייטנות שלנו ב 3 שנים האחרונות.



13. סרטונים:

- תועלות להיות מדריך חוג בפנאי העיר

- סרטון להורים

- סרטון ילדים



14. שיתופי פעולה אפשריים: וועד הורים מרכזי, וועד הורים, מנהלות בתי ספר, גננות, מובילים בקהילה



15. למחשבה: תחרות בין בתי ספר- איפה נרשמו הכי הרבה, תחרות בין מרחבים, הנחת ספטמבר



16. מסרים עיקריים: מגוון גדול, מדריכים מעולים, מחיר הכי משתלם, מקומות מרכזיים בשכונה, לפנאי העיר ניסיון של 20 שנה בהפעלה וניהול חוגים לעשרות אלפי ילדי חדרה.





בהצלחה לנו,



ערן