סיכום ישיבה צוות תקשורת שיווקית 9.2022

נוכחים: שרי, חגית, מירב, אורה, אלישע, קרן, מנור, אסי, ערן

חסרים: אופיר, יום הורים שכבתי

כללי

1. הגעה לפגישות חודשיות- חשובה וחובה



2. סיכומי פגישות בפורטל העובדים- תקשורת שיווקית



3. האתר המשודרג צפוי לעלות ביום רביעי הקרוב. כדי לעשות זאת אנחנו משביתים את האתר הנוכחי למשך 3 ימים. ידיעתכם

לאחר שהאתר עולה- באחריות הרפרנטים לוודא שחלק המרחב שלהם מעודכן + דגש שקיים כל המידע על החוגים.

נשמח להערות על האתר המשודרג



4. איך ניתן להטמיע האתר החדש?

- כאשר עובד חדש מגיע, באחריות מנהל/ רפרנט ללמד אותו את האתר החדש. במקביל, מנור אנא בדוק האם ניתן לבצע 10 משימות או לומדה להיכרות האתר.

- ישיבת חודשית הבאה נלמד פונקציות עיקריות באתר, וכל רפרנט ידריך את מרחבו.



5. מפגש הבא יוזז – היות ונופל על סוכות. מפגש הבא אצל חגית בבית ראשונים.



6. רווחת העובד הינו תחום חשוב, שטל נקר החלה להיות אחראית ולהוביל אותו יחד עם המנהלים והעובדים. בתקופה הקרובה היא תבנה ותציג אותו בפני הארגון.

חוגים



7. קמפיין חוגים החל ב 21.8.22 בהשקעה של כ 30,000 ₪:

א. שילוט ענק בכניסות לשכונות עלה

ב. נתלו שלטים בכל בתי הספר היסודיים

ג. ירידי חוגים היו

ד. סרטון מקצועי מופק

ה. נשלחו 2 פעמים הודעות רישום ל 7000 סלולריים

ו. מבוצע קמפיין ממומן בפייסבוק- הגענו לכ 37,000 חשיפות, ותפוצה 8700 יוזרים

ז. מבוצע קמפיין באינסטגרם

ח. יבוצע קידום בגוגל- חוגים חדרה, חוג ספורט חדרה וכו'

ט. אתר ופייסבוק עירייה- עלה, ויעלה

י. הוכנסה כתבת יח"צ לעיתונים + אתרים מקומיים

יא. מכוונים יעלו ב 10.2022



8. מה עוד ניתן לעשות ברמת כל מרחב?

- עדכונים ממוקדים בקבוצות ווטס אפ של המרחב

- שיווק מפה לאוזן

- צהרונים- ערן יבדוק אפשרות להנחה, להביא חוג לדוגמא בזמן הצהרון או מיד בסיומו

- אירועים: לנסות לשלב מדריכי חוגים שיציגו החוג בתוך אירוע קהילתי (לדוג': פעילות לראש השנה שתשלב חוג אומנות ויצירת כרטיסי ברכה או חוג שזירת פרחים וכו')

- סרטון: להעביר למנור סרטים של ילדים / מדריכים בפעילות חוגית והוא יערוך מזה סרטון