המיקודים השבועיים לרפרנטים הם:

1. 4 העלאות תוכן לפחות (תמונה + 2-3 משפטים) בקבוצת תקשורת שיווקית בכל שבוע לכל יחידה.

2. 5 ללש"ת- (לייק, שיתוף, תגובה) של כל רפרנט, אנשי צוות לפוסטים דיגיטליים של פנאי העיר (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו')

אם עובד לא מוכן לעשות בעמוד פרטי, על הרפרנט לדאוג שיפתח דף ודרכו יבצע.

3. 1 סרטון שבועי עד 10 שניות של תושב שמשבח פעילות היחידה. לשים לב לא לצלם ילדים לבד.

ייתכן ונמשיך בפגישה הבאה



לגבי הדרכה לפורום תקשורת שיווקית-

הצוות המליץ על פן מכירתי דרך ללמוד לספר את הסיפור, או לימוד על סושיאל מדיה. אסי ירכז 3 הצעות מהחברים מחברות/ אנשים שעוסקים בתחום עד ליום 21.3.23. המטרה לסגור עד 30.3 הדרכה.