במוצאי שבת האחרון נערך טקס פתיחת השנה של שבט בני היער צופי חדרה, בהשתתפות 150 חניכים. הנערים והנערות החלו את חגיגת השנה החדשה ביום שישי, עם טיול לבריכת הנופרים, לינה בשבט ראשונים של פ"ת, המשך בשבת עם טיול בנחל פולג ומשם לטקס.

את הטקס אירגנו ראש השבט ניר בן צבי והרכז איתי ברטוב ובמהלכו ביך יו"ר פנאי העיר ומ"מ ראש העיר, טל אליהו. הטקס נערך בשיתוף פעולה עם מכבי צעיר חדרה, כחלק מחיזוק הקשר בין תנועות הנוער בעיר. כמובן שבסיום הטקס בוצעה חלוקת העניבות המסורתית.

גליה בן אבוהב, רכזת תנועות הנוער בפנאי העיר: "אני רוצה להודות לראש העיר צביקה גנדלמן, לטל אליהו שהגיע וכיבד בנוכחותו, לאייל עפגין מנכ"ל פנאי העיר חדרה, לסיגלית איצקוביץ מנהלת אגף החינוך ולמנהלת מחלקת הנוער יעל איטח יעקבי על התמיכה.תודה רבה לכל השותפים ולהורים שמגיעים, תומכים ומעריכים את הדרך, הורים שיודעים מקרוב כמה הפעילות בתנועה תורמת, מחזקת ומהווה כר פורה להתנסות ולתרגול של בני נוער במשימות הדורשות אחריות, יוזמה, הובלה והנהגה. כמה הפעילות בתנועת הנוער היא הכרחית לילדים ונותנת הזדמנות לביטוי ייחודיות, שייכות, גאווה ומחויבות. תודה ובהצלחה רבה לכל החניכים, שתהיה לנו המשך שנת פעילות מוצלחת ומהנה".

 צילומים: פנאי העיר חדרה