שבוע אישה גדוש אירועים במרכז צעירים

 

שבוע אישה גדוש אירועים במרכז צעירים

 

יום האישה הבינלאומי צוין בטורבינה, מרכז הצעירים של פנאי העיר חדרה, בשבוע גדוש באירועים. השבוע נפתח בתערוכת עבודות מבית היוצר של 'קהילת אמנות בחדרה' אשר הוקדשה לנושא 'נשים מציירות נשים'. התערוכה הוצגה לאורך כל השבוע במרכז הצעירים וליוותה את כל אירועי השבוע.

השבוע המשיך במפגש אישי עם מנהיגה צעירה, אחת המנהיגות המובילות והבולטות של המחאה החברתית 2011 דפני ליף. בהרצאה מרתקת ורגישה מוקפת בקהל של כ 60 נשים וגברים, תיארה ליף את זווית הראייה האישית שלה את התהליכי שהתרחשו בקיץ 2011. במהלך המפגש התעורר שיח על מעורבות אזרחית, האופן שבו כל אחד יכול להשפיע על חייו שלו, חיי קהילתו וסביבתו. 

החגיגות המשיכו בפאנל של 6 נשים מעוררות השראה, תושבות חדרה. מטרתו של הפאנל היעתה להעביר חוויות מעצימות, תובנות והבנות של נשים את עצמן ואת העולם. ההרצאות התקיימו במתכטנת של הרצאות TED קצרות, מה שהפך את המפגש להיות מאוד דינמי ומעניין. בערב לקחו חלק למעלה מ 100 נשים וגברים שהתרגשו מאוד מהסיפורים פורצי הדרך שנשמעו על הבמה. היה זה אירוע קהילתי, עוצמתי, רב גילאי ומלא בפרגון והשראה.

חגיגות שבוע האישה, המשיכו ביריד אופנה וסטייל "the vintage market". כ 200 אורחות שהגיעו לדק העץ המפורסם של מרכז הצעירים בימי חמישי ושישי נהנו ממזג אוויר קייצי, מוזיקה ואווירה צעירה והתרשמו לטובה ממבחר עשיר של עשרות קולבים גדושים בגדי מעצבים, בגדי ווינטג' ייחודיים, אביזרי אופנה רבים, וגם בירות צוננות ופיצות מהטבון.

חגיגות שבוע האישה במרכז צעירים נערכו בשיתוף פורה ומוצלח במיוחד עם "מועצת הנשים חדרה" בהובלת רויטל פוקס, "קהילת האמנים בחדרה" בהובלת הדס גרטמן, "קהילת סטודנטים – בוחרים מחר חדרה", הסטודנטיות והסטודנטים של פר"ח וקהילת אנחנו יוצרים חדרה (א.י.ח).