החוויה האירובית השלישית ע"ש מורן לוי נערכה בשבוע שעבר בחדרה בהשתתפות קהל רב ונלהב של ספורטאיות חובבות הפעילות האירובית לסוגיה השונים.האירוע התקיים באקו פארק המקסים בשכונת הפארק וכלל הופעות ורגעים מרגשים לזכרה של מורן.

טקס הפתיחה החל בקריאת קווים לדמותה של מורן, ברכות מפי האם הנרגשת מסודי לוי, ידיד המשפה נועם ילין ויו"ר עמותת פנאי העיר ומ"מ ראש העיר, עו"ד טל אליהו, שעמד על חשיבות הנצחת דמותה של מורן שמהווה דוגמא ומופת לעוסקים בספורט ובחינוך גופני. החלק האומנותי נפתח בהופעה מהממת של הגימנסיה של צילה שרמן בתרגילי אקרובטיקה שסחטו קריאות התפעלות ומחיאות כפיים ממושכות מהקהל הרב. הנבחרת פועלת במסגרת פנאי העיר ומופיעה ברחבי הארץ והעולם.

הפעילות האירובית נעשתה בהדרכתן של חברותיה של מורן ממועדני הכושר השונים. דין ונוי, אחותה של מורן וממשיכת דרכה, פתחו במחול אירובי מלהיב כשהקהל מקפץ ונענה בהמוניו לפעילות. אחריהן עלתה לבמה מזל עם זומבה סוחפת, ואחריה יעל עם חגיגה של מבחר סגנונות.

התרגשות רבה חלפה בקהל כשעל המרקע הופיעה מורן ז"ל בהדרכת אירובי אל מול חניכותיה הרבות וחברותיה המדריכות .

את הפעילות חתמה יעל המדריכה הוותיקה בפעילות נהדרת עם מכשירי עזר, מתיחות והרפיה.

האירוע, שהפך למסורת מבורכת בעיר, מופק ע"י מחלקת הספורט והחינוך הגופני של פנאי העיר בהנהלת אילת בן משה שאף הנחה את האירוע במקצועיות רבה כשלצדו רכזי הספורט ניב ונעמה ובשיתוף פעולה פורה עם משפחת לוי.

מורן נולדה בחדרה בשנת 1984 ,למדה בבי"ס ניצנים ובתיכון חדרה שם רקדה בלהקת התיכון והייתה תלמידה מצטיינת, כך גם במכללה למורים לחינוך גופני במכון ווינגיט שם זכתה בתואר מצטיינת שכבתית בכל אחת מארבע שנות לימודיה. הדריכה במספר מועדוני ספורט בחדרה והסביבה במחול אירובי, פילטיס, מדרגה , ספינינג , עיצוב ועוד. היתה מורה ומדריכה אהובה אשר הלכה לעולמה בשיא פריחתה והיא בת 28 שנים בלבד.