ערב שהוקדש לבנות מד"צים חדרה בסימן יום האישה הבינלאומי.
בשבוע שעבר התקיים ערב מיוחד למדריכות הפעילות בארגון הנוער מד"צים חדרה, הפועל במסגרת מחלקת הנוער של פנאי העיר ובמרכזי הפנאי האזוריים. הערב התקיים כחלק מחודש האישה 2019 המצוין בעיר חדרה ובשיתוף פעולה עם נעמת מרחב חדרה- שומרון והעומדת בראש, שרה גובס. את הערב הובילו והנחו המדריכות הבוגרות, רותם עמרם ורוני אברהם, נציגות הנהגת המד"צים ביחד עם רכזת המד"צים העירונית גל סעדה.
במהלך הערב התקיימה סדנת שירה מדוברת – ספוקן וורד, שהונחתה על ידי חן עמרם ועינת פוגל-לוין, בה העמיקו הנערות בחוויה האישית שלהן בהיותן נשים במרחב. בסופה של הסדנה התקיימה במה פתוחה בה עלו הנערות אחת אחרי השנייה ושיתפו בדברים שכתבו, שהיו אישיים ומרגשים במיוחד ועסקו במגוון של נושאים - דימוי הגוף הנשי ואידיאל היופי, זוגיות והצבת גבולות, מקום המחנכת והמדריכה ואתגרים בחיה של אישה. עוד במהלך הערב התקיים חידון אינטראקטיבי שעסק בנשים משפיעות בהיסטוריה ובנתונים על נשים בשנת 2019, בין היתר בפערי השכר בין נשים וגברים.
גל סעדה, רכזת המד"צים במחלקת הנוער סיכמה: "זו השנה הראשונה שאנחנו מקיימים ערב ביום האישה הבינלאומי למדריכות מהארגון שלנו ואין ספק שהיה משמעותי ומלמד. הנערות, שכולן מדריכות ומובילות במסגרת ארגון המד"צים, לא פחדו לדבר על הנושאים הכי עמוקים וחלקם אף כואבים שאנחנו חוות כנשים, על התפיסה שלהן את עצמן ועל התפיסה של העולם אותן, כמו גם על הכוח והעוצמה שיש בכל אחת מהן". עוד הוסיפה: "אני מאמינה שבזכות השיח שנוצר בערב זה, נוכל לצעוד עוד צעד לעבר חברה שוויונית יותר".