בשבוע שעבר נערך ערב הוקרה לבוגרים היוצאים לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות. מחלקת הנוער של פנאי העיר אירחה את כל הבוגרים שבחרו לתרום שנה נוספת מרצונכם האישי, מדובר על שנה שהיא כולה התנדבות קהילתית, עשיה ולמידה שבה לקוחים חלק מהצעירים והצעירות לפני גיוסם לצה"ל.

חוץ מדברי ברכה והוקרה הבוגרים נהנו מהרצאה מרתקת ומרגשת של אליסף פרץ, יזם חברתי ואיש חינוך, אחיהם של אוריאל ואלירז ז"ל ובנה של מרים פרץ, על המשברים שעבר, על אמונה ובחירה בחיים ובמשמעות!

האירוע נערך בנוכחותם של ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן, סגנו טל אליהו, מנכ"ל פנאי העיר חדרה, אייל עפגין, מנהלת מחלקת הנוער, יעל יעקובי, נציג פורום תנועות הנוער בועז מזרחי.

גליה לבן אבוהב, רכזת תנועות הנוער ומעורבות חברתית קהילתית ומלווה ש"ש אמרה לבוגרים: "היה ערב מאוד מרגש ומעצים, תודה על הזכות לעבוד איתכם, נוער כל כך נבון ואיכותי פשוט גאווה".

טל אליהו: "אני מברך את הבוגרים על בחירתם לתרום רבות לחברה, צעירים איכותיים שמייצגים את העיר חדרה בצורה יוצאת דופן, אני מאחל לצעירים שירות מספק, ומאתגר. הנכונות לתרום ולהתנדב מהווה דוגמה לבני נוער רבים אחרים שרואים בשינשינים דוגמא ומופת לתרומה לקהילה ולסביבה".