מטיילים ומבלים עם פנאי העיר

סיורים מרתקים בירושלים, הרצאות על כלכלת המשפחה, מפגש בין תרבויות, ערב סימולטורים לנוער ובעיקר המון כיף ופעילות לתושבים * פנאי העיר ממשיכה לספק שפע של פעילויות לכלל התושבים בהובלת מרכזי הפנאי הקהילתיים

 

פנאי העיר חדרה ממשיכה להעניק לתושבים שפע של אפשרויות בילוי ופעילות לכל המשפחה. עדות מצוינת לכך אפשר היה לקבל ביום רביעי שעבר, שהיה גדוש פעילות מבחינת המרכזים הקהילתיים של פנאי העיר.

במהלך היום נערכו בירושלים שני סיורים של מרכזי הפנאי גני אלון ורעים, 2 הרצאות - אחת בנושא כלכלת המשפחה במרכז פנאי קלור והשניה בנושא קהילת יהודי אתיופיה וערב סימולטורים לבני הנוער בנושא נהיגה בטוחה בבית הראשונים.

את היום פתחו מרכז פנאירעים עם מועדון "קהילה מטיילת" ויצאו שוב לסיור מהנה והפעם בירושלים. קהילת המבוגרים בנווה חיים החלה את הסיור במוזיאון החדש באב אל וואד בדרך לירושלים. לאחר מכן היא עברה בבית המשפט העליון, אכלה ארוחת צהריים דשנה במלון פרימה וסיימה בסיור מרתק בבית ראש הממשלה לוי אשכול.

בהמשך, בשעות הצהריים, מרכז פנאי גני אלון הוציא אוטובוס מלא בתושבי חדרה מכל השכונות לסיור טעימות בשוק מחנה יהודה ושכונת נחלאות, כאשר הסיור הסתיים בביקור בכותל המערבי. כולם נהנו מטעימות ממיטב המאכלים שיש לעיר להציע ומקצת קדושה בשעת לילה מאוחרת.

בשעת ערב מוקדמת התחיל במרכז הפנאי יוספטל מפגש הסיום במסגרת הסדנה "מפגש בין תרבויות". עשרות הורים וילדים הגיעו ונהנו מהרצאת סיום מרתקת שסיכמה סידרה של 6 מפגשים.

בערך באותו זמן החל במרכז פנאי קלור המפגש השלישי והסופר מרתק במסגרת סדנת "כלכלת המשפחה" בו קיבלו המשתתפים כלים מאוד משמעותיים כיצד למקסם את פעילות קרן הפנסיה ולהרוויח ממנה כמה שיותר בעתיד.

את הערב סגרו לנו בני הנוער במרכז פנאי בית הראשונים עם ערב סימולטורים בנושא נהיגה בטוחה. הנערים התנסו במגוון סימולטורים המדמים נהיגה תחת השפעות סמים ואלכוהול ולמדו את החשיבות הנושא לעומק.

המשנה לראש העיר ויו"ר פנאי העיר חדרה, עו"ד יניב דרי: "הפעילויות הרבות של המרכזים הקהילתיים שלנו, לאורך כל שעות היום ובכל רחבי הארץ, הן עדות נוספת להשקעה ולמחשבה הרבה שאנחנו משקיעים בקשר עם הקהילה ובתכנים שאנחנו מספקים במרחבים הקהילתיים. אם זה בקייטנות המיוחדות עם היציאות לאטרקציות, אם זה בפעילויות חוויתיות ואם זה בסיורים קולינריים לשווקים. כיף לראות את מאות התושבים מגיעים לפעילויות שלנו, נהנים מכל רגע. זה מחמם לנו את הלב ונותן לנו את הכוח להמשיך לייצר עוד ועוד פעילות עבור כלל תושבי העיר".