מפגש 12.2021

צוות תקשורת שיווקית פנאי העיר

מפגש 12.2021

נוכחים בזום:

דינה, קרן, שרי, ענת, ליאורה, עמי, אלישע, שרי, מנור, אסי, ג'ני, טל, ערן

קצת מספרים

ב 8 ימי חנוכה, העמותה ערכה מספר שיא של 28 אירועים ופעילויות קהילתיות. ב 28 ימים האחרונים העלנו 147 פוסטים בפייסבוק שהגיעו ל 112,000 איש, עם מעורבות בפוסטים של 14,500 לייקים שיתופים או תגובות.

מה אנחנו לומדים מהמספרים האלה?

-       אנשים רוצים להיות שייכים, רוצים להיות חלק מקהילה

-       אנשים רוצים תוכן

 

פנאי העיר עושה בדיוק את זה: אנחנו עושים קהילה! ואנחנו מייצרים הרבה תוכן!

הבעיה והאתגר שלנו:

עדיין תושבים ועובדים אומרים שלא מכירים את כל הפעילות שלנו, והיו שמחים להכיר יותר ואף להיות שותפים לעשייה.

פתרון

הקמת צוות תקשורת שיווקית של העמותה, עם נציג/ה מכל יחידה.

היום יש לנו כבר את כל הכלים כדי להצליח

אנשי מקצוע שילוו אותנו בתחומי התוכן והעיצובים (אסי) והדיגיטל (מנור), סטודיו לעיצוב שלנו, מערכת שיווק ופרסום דיגיטלית, מאגר מידע של 6700 סלולריים של תושבים, אתר על כל הפעילויות, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, שלטי ענק בכניסה לשכונות בעיר וכו' וכו'.

מה שנשאר לנו לעשות- להפעיל את היכולות שלנו באמצעות צוות תקשורת שיווקית שמורכב מנציגי כל היחידות בעמותה.

עיקרי הדברים:

  1. הגדרת התפקיד שלנו- רפרנט/ית תקשורת שיווקית מרחבי

א.    פרסום יוזם- לחדד תפיסה בקרב העובדים והתושבים שהמרחב והפעילויות המרחביות הן פלטפורמה פרסומית לפעילות הבאה.

ב.    פרסום זורם- יצירה והזרמת תוכן למדיה דיגיטלית של העמותה ושל המרחב בפלטפורמות השונות

ג.     פרסום חכם- ביצוע פרסום מותאם

ד.     ריכוז עיצובי ופרסומי המרחב

ה.    חברות בצוות תקשורת שיווקית של העמותה

 

  1. האתגרים/ קשיים שלנו היום, ופתרונות

א.    עיצובים- איכות העיצובים בינונית, ולעיתים קבלת תוצר מגיעה באיחור.

-       חשוב לדעת- קצב העיצובים שהעמותה יודעת לעמוד בו נכון להיום הוא 25 עיצובים בחודש. מעבר לזה מתחיל להיווצר פקק (דוג' חנוכה)

-       "עיצוביזציה"- אנחנו מעצבים יותר מדי היום. לא צריך לעצב הכל. יש מקומות בהם מספיקה תמונה + תוכן שאפשר להפיץ

-       כאשר יש לחץ- יבוצע תגבור בסטודיו בעלות נוספת

-       אנחנו נתמקצע על עיצוב בקאנבה. ניתן יהיה לבצע עצמאי. קרן תעביר פגישה הבאה.

 

ב.    התמקצעות של צוות התקשורת השיווקית

-       סדנת צילום בטלפון חכם

-       סדנת שיווק ורתימת קהילה

-       סדנת עיצוב עצמאי

 

ג.     לפתח אינסטגרם. באחריות מנור

 

  1. רעיונות של הצוות שעלו בפגישה

-       פלטפורמה טובה של פרסום היא גני הילדים

-       סרטונים מושכים. צריך לבצע באופן עצמאי + במהלך ינואר שכל רפרנט יעביר איזה פעילות. באחריות מנור מול הרפרנטים

-       חוברת האירועים ב 10.1 מגיע. תחולק למרחבים באמצעות צוות תקשורת שיווקית. באחריות אסי

-       איך ניתן ליצור חיבור לקהילה?

א.    למצוא את "המשוגע" לדבר

ב.    להיות משענת של הפעילים

ג.     לאתר ולהפעיל את הפעילים המרכזיים במרחב

ד.     לפתוח קבוצת ווטס אפ מרחבית

ה.    עזרה הדדית של חברי הצוות שלנו אחת לשנייה (ענת תעזור לליאורה)

 

  1. לפגישה הבאה:

א.     היכרות מעמיקה עם האתר שלנו- אנא תכירו את האתר ואת יכולותיו, ובדקו שהמרחב שלכם מעודכן בפרטים נכונים. בנוסף, אנא הכינו רעיונות לשדרוג האתר. השדרוג צפי בחודשים הקרובים.

אנחנו נעבור עליו ביחד.

ב.     קרן לב תעביר לנו סדנת קאנבה כדי שנוכל לעצב גריד באופן עצמאי במקרה הצורך

ג.      ליאורה מבקשת שנדבר על איך עושים בירור צרכים לגבי חוגים? איך מחדשים חוגים?

ד.     חשוב לגרום לכל העובדים בעמותה לעשות: שיתוף, לייק, תגובה לפרסומים

ה.     אפשרות לדיון עתידי- מה הסיפור שלנו? של כל מרחב ושלה העמותה כולה