למעלה מ-20,000 איש חגגו את יום העצמאות בשפע של במות ואירועים ברחבי העיר. החגיגות החלו בערב יום העצמאות בשעה 20:00 ונמשכו עד למוצאי החג. את אירועי יום העצמאות הפיקה עמותת פנאי העיר בשיתוף עיריית חדרה.

 

לתמונות מהאירועים לחצו כאן

 

כ-12,000 איש הגיעו לבמה המרכזית וצפו בשורה של אומנים מקומיים, להקות מחול וזמר ובהופעות המרכזיות של אמיר דדון ושל להקת מיומנה. עוד קודם לכן נערך על הבמה טקס הדלקת המשואות המסורתי, שעמד הפעם בסימן מצויינות בחינוך.

לא רחוק משם, ברחבת יד לבנים, נהנו כ-2,500 איש מבמת הילדים המדליקה עם הופעות של מורני ונופיקי. ליד הבמה נהנו המשפחות הרבות מעמדה מדליקה של פנאי העיר חדרה, שחילקה זוהרים בחינם לילדים לאחר שהוריהם עשו לייק לדף הפייסבוק של העמותה.

בבית הספר תחכמוני הייתה כבכל שנה במה תורנית שכללה תפילה חגיגית, מופע קהילתי, הרקדה חסידית והכל בסימן "והגדת לבניך – שרשרת הדורות".

במתחם מיקס נערכה הרקדה המונית עם דרור דוידי, כמיטב המסורת, שמשכה אליה מאות אנשים שרקדו עד השעות הקטנות של הלילה.

גם במת הנוער, במגרש הכדורגל של הרב תחומי, נפתחה רק בלילה, ונמשכה עד לפנות בוקר עם הופעות של מרגי, טונה, האחיות כרקוקלי ודי.ג'יי מקומיים. כ-3,000 בני נוער הגיעו לבמה ובילו עד אור הבוקר.

בגבעת אולגה הגיעו אלפים לראות את רותם כהן במופע המרכזי, כשעוד קודם לכן נערכו הופעות של להקות ואומנים מקומיים,הופעה של "רולי וכפתורי הקסם" וחלוקת פרסים למצטיינים.

כמובן שגם בבמה המרכזית וגם בגבעת אולגה נהנו האלפים מזיקוקי דינור.

למחרת, ביום העצמאות, נערכה ביער חדרה התימונה המסורתית עם חגיגה של מוזיקה תימנית וחאפלה אחת גדולה. יער חדרה התמלא באורחים מכל רחבי הארץ שנהנו מהופעות של סגיב כהן, נתנאל נגר, להקת מעורב תימני, ברכה כהן, אמיר שוהר, מרים צפרי, קובי כרמל. משה ענקי הופיע והנחה

 

לסרטון האירועים