שיתופי פעולה חדשים ומבורכים לקונסרבטוריון העירוני של פנאי העיר חדרה

מגמת מוזיקה בתיכון חדרה, תוכנית מוזיקלית גם בגני הילדים
לכיתה הראשונה נרשמו כ-30 ילדים, שיוכלו להתקדם בעתיד ללימודי בגרות 5 יחידות. מנהל הקונסרבטוריון, טופיק מרום: "המגמה הזו תבנה את דור העתיד לעולם המוזיקה המקצועי"

תלמידי הקונסרבטוריון בבילוי המשותף
מובילי התוכנית המוזיקלית בגנים
לאחר עבודה מאומצת של הקונסרבטוריון העירוני של פנאי העיר חדרה, יחד עם תיכון חדרה, נפתחה השנה מגמת מוזיקה בחטיבת הביניים של התיכון, בשיתוף עם עמותת פנאי העיר.
ביום שני האחרון נערך מפגש הורים, תלמידים והצוות החינוכי לקראת פתיחת הלימודים של כיתת המוזיקה, בנוכחות מנהלת החטיבה, רויטל מינז'רסקי, מנהלת החטיבה וטופיק מרום, מנהל הקונסרבטוריון העירוני של פנאי העיר.

כ-30 ילדים נרשמו ללימודים במגמה, ומדובר בלימודי הכנה למגמת מוזיקה שתיפתח גם בגילאי התיכון לטובת לימודי בגרות 5 יחידות במוזיקה.

טופיק מרום: "התוכנית הזו של מגמת המוזיקה מאפשרת לצרף גם תלמידים חדשים לעולם המוזיקה וגם לאפשר לתלמידים הקיימים שלומדים במסגרות השונות בעיר לגשת ולמצות את הפוטנציאל המוזיקלי הטמון בהם. בנוסף, המגמה הזו תבנה את דור העתיד לעולם המוזיקה המקצועי".


תוכנית חינוכית מוזיקלית גם בגנים
לראשונה בחדרה: תוכנית חינוכית מוזיקלית בגני העירייה. כך סוכם בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בין אגף החינוך, מחלקת החינוך קדם יסודי והגיל הרך, הפיקוח על הגנים של משרד החינוך, הקונסרבטוריון העירוני חדרה וצוות הגננות.

במפגש הוצגה תוכנית חינוכית מוזיקלית שנתית שתחל בגני הילדים החל מחודש נובמבר בהובלה של מורים מהקונסרבטוריון העירוני של פנאי העיר חדרה. התוכנית תצא לדרך השנה ב-20 גנים קודם כל בכל רחבי העיר.

במהלך התוכנית ילמדו הילדים את שפת המוזיקה בדרך חווייתית ומהנה ויהיו קהל נאמן בקונצרט חי מיוחד ומפתיע. התוכנית תכלול מפגש שבועי ושלושה מפגשי שיא עם נגני תזמורת שיבצעו את היצירות הנלמדות בגנים במהלך השנה.

אגב, ביום ראשון השבוע יצאו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני של פנאי העיר יחד עם בני המשפחות לקונצרט הסימפוניה השביעית של מהלר בביצוע תזמורת חיפה. הבילוי המשותף היה במסגרת לימודי ההעשרות בקונסרבטוריון.