חיפוש באתר

סיכומי ישיבות מנהלים

ישיבת מנהלים – 13.03.2022

נוכחים : אייל, ערן, דן, אנדרגצאו, מירב, שירלי, יניב, שמעון, עמי, מנור וטל

1. סקירה על האתר של פנאי העיר תוך מתן דגש על נושא אירועים, פורטל עובדים הכולל בתוכו את כל הנהלים : רכש וספקים, חוזים וכו'.
חשיבות עדכון האתר ברמה יום יומית, באחריות מנהל המרכז.
2. חשוב ביותר – עדכון אירועי פורים באמצעות מייל מקוון שמגיע למנור, איתן וטל.

3. תזכורת למנהלי היחידות על כך שהיום מתקיימת ישיבת רפרנטים.
ישיבה זו מתקיימת מידי חודש, ביום ראשון של השבוע השני בכל חודש. הנציגים קיבלו לוח פגישות עד יוני מראש. הנוכחות של נציגי מרכזי הפנאי הישיבות הכרחית, באחריות המנהלים לדאוג שתהייה נוכחות ממרכז הפנאי.

4. עדכונים מאייל:
יציאה לטיול – מיועד לכלל עובדי העמותה ולא רק מטה ובית אליעזר.
באחריות המנהלים ליידע את העובדים על הטיול עד 17/03/22
אירוע פרישה שיתקיים בחודש מאי, לעובדים שפרשו מינואר 2020.
על פי קריטריונים שנקבעו.










5. נושא רווחת הפרט :
אייל פרט בנושא ולאחר מכן נפתח דיון האם יש לעדכן מנהל לפני פניה של עובד/ת למיכל/טל בכל נושא הקשור לנושאים אישיים, בנוגע לעבודתו/ה ובנוגע לממונים עליה/עליו.
נושא זה לא הגיע לכלל סיכום ונחזור לדון בו במפגש הבא.
פניות בנושא תנאי עבודה ושכר יש חובה על המנהל להעביר את הבקשה למשאבי אנוש – מיכל.
במקרה של היעדרות עובד/ת מעל 5 ימים יש לעדכן את מיכל / טל.
אירוע פרישה – על פי קריטריונים שנקבעו.


צרו קשר:
  • שעות קבלת קהל: ימים א'-ה' 08:00-12:00, 15:00-16:00 בין השעות 12:00-15:00 יינתן מענה באמצעות הטלפון/וואטסאפ/דואר אלקטרוני בלבד!
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות
WhatsApp chat