חיפוש באתר

סיכומי ישיבות מנהלים

סיכום ישיבת מנהלים 21322

נוכחים : אייל עפגין, ערן אברם, מירב נבון, שירלי שיטרית, עמי פדלון, בועז לוי, יניב מטרי, ענת כגן, שמעון גבאי, אנדרגצאו היילה, טל נקר.
נעדרו : גלית לילה, ליאנה גלר, דן חממי

1. עדכון והדרכה ע"י ערן, על אתר פנאי העיר תוך מתן דגש על מס נקודות חשובות.
אחריות על עדכון כל הנתונים באתר בכל מרכז הינה על מנהל המרכז.
מומלץ להשתמש באתר לשיווק החדרים במרכזי הפנאי, במידה וצריך יגיע צלם מיוחד. זה כלי שיווקי מצוין ומקור הכנסה למרכז, מומלץ להכין את המרכז לקראת הצילומים כדי למקסם את האפשרויות בהשכרת החדרים.
בימים הקרובים, יצא מחירון מסודר מטעם פנאי העיר.

2. הישיבה החודשית עם רפרנטים התקיימה השבוע, כולל הכנסת תוכנת "קאאווה" לאתר לשימוש המרכזים.

3. עדכונים שותפים :
הטיול נדחה בגלל מזג האוויר, לתשומת לב מנהלי המרכזים, מלבד בית אליעזר והמטה – אין הרשמה. הטיול מיועד לכל העובדים, אנו משקיעים מחשבה ומשאבים ומעוניינים שיגיעו כמה שיותר עובדים.
הרמת כוסית לחג הפסח : תתקיים ב 04.04.22 בשעה 11:00 בבית אליעזר,
חובה שכל עובדי פנאי העיר יגיעו עם המנהלים.
מוזמנים להרמת כוסית : מ"מ ראש העיר בפועל, סגן ראש העיר ויו"ר העמותה, מנכ"לית העירייה, יו"ר וועד העובדים, חברי מועצת העיר וחברי הדירקטוריון. נארח גם את משתתפי מועדון ניצולי שואה ופעילים קהילתיים.
באחריות מנהלי המרכזים להזמין פעילים קהילתיים.
אירועי פורים : האירועים שהתקיימו היו מוצלחים, חלק מהאירועים שנדחו בגלל הגשם יתקיימו במועד חדש, יישר כח לעמי פדלון שנרתם במוצ"ש להנחות את המסיבה בקלור מאחר וליאנה חלתה.


ב 03.04.22 בישיבת המנהלים יציגו המנהלים את סיכום האירועים
לאחר ישיבת צוות עם העובדים שלהם – נשלח מייל ע"י אייל ב 21.03.22
4. בהמשך לשיחה שהתקיימה בשבוע שעבר, אנו פותחים שוב את נושא רווחת הפרט, מאחר ובישיבה הקודמת נעדרו אוסנת, ענת ובועז, חשוב לשמוע מה דעתם.

אנדרגצאו : אם עובד פונה, אני מצפה מטל שתעדכן את המנהל
מנהל צריך לדעת שהייתה פניה לפני שהעובד מגיע לטל.
מנור : יש דברים שלא מתחברים, זה נכון, כשמגיעה פניה לטל, לבדוק אם פנה למנהל, חשוב שהמנהל יכיר את הפניה. במקרה שאין תקשורת עם המנהל חשוב שיהיה ערוץ תקשורת ושיהיה מקום לטפל דרך טל
שמעון : אם יש בעיה אישית/נשית מול מנהל גבר. זה בודאי, זה ברור ופשוט. אין כל בעיה לפנות לטל.
בשוטף, עובד שמגיע עם תלונה – יש לעדכן את המנהל.
יניב : אין לי בעיה שידברו על כל אחד, לא חייב לדעת הכל.
מירב : יש דברים ברגישות של דברים מסוימים שטל יכולה לתת מענה בלי לערב את כל העולם ואשתו. כן חידוד, שכן צריך לעבור דרך מנהל ישיר – עדיין בדילמה... כנראה שאפשר גם וגם.
שירלי : לטל יש יכולות לתת זווית נוספת. בעד ערוץ נוסף, לא בקטע של לאיים על מנהל. לעיתים יש בעיה, טוב שיש פונקציה נוספת. אבל יש אפשרות לשיחות מקדימות, אחת לריבעון שמנהל יפגוש את העובד. זה נכון שיש ערוץ נוסף. אנחנו כמנהלים – רוצים שלעובד, בסה"כ יהיה הכי טוב.
ענת : אני מאוד מאמינה שכל ערוץ נוסף יכול להיות פתרון.
עמי : לא היה מצב שעובד פנה, אני תמיד נותן הרגשה של משפחה, אליי זה לא רלוונטי. יש היררכיה, אני רואה בפניה כזו התנהלות לא אתית וצריך שתהייה שקיפות.
איתן : חשוב שתהייה פונקציה לעובד לפנות לעוד משהו שישמע אותו. מה שחשוב שאם מדובר בסוג של עזרה, שתלויה בשינוי מהות העבודה, המנהל חייב להיות מעודכן.



כל שינוי כזה או אחר המנהל הישיר חייב להיות מיודע. לפני שעונים לעובד. כל דבר שקשור להסכמה שהעובד יבצע פעולות. מאוד נכון, שתהייה פונקציה אוזן קשבת גם אם זה רק שיחה.
בועז : בארגון מסודר חייבים סדר היררכי. ניתן לבחון את האופציה להרחבת הפונקציה של הגדרת תפקיד.
אוסנת : הגיע הזמן לרווחת הפרט. זכויות העובדים, לא בהכרח בהקשר של מנהל.
צריך להבנות את זה, להגדיר את הדבר ולצאת במידע לעובדים, שיש כתובת.
לתת דעת לנהלים – לא ספונטני – אלא קבוע.
ערן : אופן הפניה, מנהל ככתובת הראשונה ויכול להפנות לטל/מיכל
עובד יכול לפנות לטל ישירות.
אין צורך להבנות יותר מידיי.
צורך בהגדרת תפקיד של טל נקר.
 אייל : סיכום סעיף 4 :
 דברים אישיים ופרטיים ניתן לפנות לטל במידה והעובד רוצה לפרוק את אשר על ליבו.
 טל תחליט על המשך הטיפול.
 בנושאים של עבודה יש לעדכן את המנהל תחילה.
 אנו נגדיר את תחום ריווחת הפרט כולל כל מה שניצוק לתוכו בתאום עם מיכל רוזנבלט מנהלת משאבי אנוש.
 חשוב לציין שלטל נקר אין שום סמכות לקבל החלטות במסגרות הנ"ל.

5. יש להתכוונן לקראת הישיבה הבאה על קייטנות הקיץ
 כתות א' – ד' מתאריך 24.07.22 עד 04.08.22 – לשבועיים
 כתות ה' – ו' במהלך יולי בשעות הבקר או אחר הצהריים. ( 3 פעמים בשבוע.)
 חטיבת ביניים – כתות ז' – ט' קייטנה על גלגלים במהלך יולי אוגוסט.
 נוער – פעילויות שוטפות במרכזים כולל ימי שיא ויציאות לאטרקציות.

צרו קשר:
  • שעות קבלת קהל: ימים א'-ה' 08:00-12:00, 15:00-16:00 בין השעות 12:00-15:00 יינתן מענה באמצעות הטלפון/וואטסאפ/דואר אלקטרוני בלבד!
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות
WhatsApp chat