ביקוש רב לחוגים של מורשת ישראל

עם סיום פעילות החוגים של שנת תשפ"ב, כאשר כ-350 תלמידים, ותלמידות השתתפו בפעילות אשר נחלה הצלחה מרשימה, בשל הצימאון לשעות של תרבות, העשרה עצמית, ופנאי, לילדי הציבור הדתי בעיר, יצאה הנהלת מרכז הפנאי "מורשת ישראל" עם תוכנית חוגים חדשה לשנת תשפ"ג, בשל הביקוש הגדול להרחבת סל החוגים, נוספו מספר רב של חוגים חדשים, ומגוונים וכיום ישנו סל גדול גם לבנים, וגם לבנות.

כאמור: בנוסף לחוגים שמתקיימים במבנה "מורשת ישראל" החלה ההרשמה, גם לחוגים המתקיימים בשכונת שלמה – שמשון, וזאת לאחר שבפעילות שנה שעברה החוגים נחלו הצלחה מרשימה ביותר, לרווחת ההורים והילדים.

מיותר לציין שהחוגים בשנה שעברה היו מוצלחים ומרשימים ביותר. לדוגמא: חוג דרמה ומשחק, התעמלות קרקע וריקוד אשר בסוף שנת הפעילות, העלה החוג הצגה מרהיבה.

חוגי הבנים: נגרות אומנותית, אדריכלים צעירים, קפוארה, שירת הבקשות, כדורגל וספורט, הגנה עצמית, גיטרה, אורגנית, המאלף הצעיר, ועוד...

חוגי הבנות: קונדיטוריה וקינוחים, דרמה ומשחק יסודי/תיכון, התעמלות קרקע יסודי/ תיכון, מחול מודרני יסודי/תיכון, קומיקס וציור, המאלף הצעיר, אומנות ויצירה, ועוד...

כמו כן, גם השנה ממשיכים בהצלחה הגדולה של חוגי ערב לנשים. כדוגמת ספורט, אירובי, עיצוב וחיטוב, ומגוון סדנאות מיוחדות שיתפרסמו בהמשך.

מנהל מרכז הפנאי מורשת ישראל, הרב שמעון גבאי: "אין ספק כי אחרי שנים של פעילות החוגים, הציבור הדתי והחרדי בחדרה התרגל לפעילות. ולא מבין איך עד היום הסתדר בלעדיו. בשבועות האחרונים קיבלנו עשרות רבות של פניות של תושבי העיר, שחיכו בכליון עיניים לתחילת הפעילות של החוגים, וכעת אנו יוצאים לדרך חדשה עם יותא ויותר חוגים חדשים".