תאור התפקיד:
· ניהול מערך אדמיניסטרטיבי בצהרונים, כולל תיאום בין צוותי הצהרונים, ההנהלה וההורים.
· טיפול שוטף הזמנות רכש, חשבוניות, קבלות, חוזים, מעקב אחר הזמנות עבודה, קופה קטנה ותהליכי תשלום.
· תפעול מערכת דיווח נוכחות העובדות והתלמידים (כולל קייטנות) – גנים ובתי ספר.
· חוגים – סידור עבודה למפעילי חוגים בצהרונים - מעקב אחר ביצוע בפועל, תשלומים למפעילי חוגים.
· טיפול בכל נושא ההזנה – קשר מול ספקי ההזנה ועדכון שוטף בהתאם לצורכי ילדי הצהרונים.
· טיפול בנוגע לילדים בעלי אלרגיות מסכנות חיים.
· פרסום משרות החברתיות את המשרות
· ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה.
דרישות התפקיד:
· ידע ביישומי מחשב: דואר אלקטרוני, תוכנות וורד , אקסל, PP, קנבה וכו', שימוש באפליקציות, ורשתות חברתיות.
· 12 שנות לימוד, תעודת בגרות, עדיפות לתואר.
· יכולות ארגון, סדר ודיוק גבוהה.
· יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
· יחסי אנוש מצוינים יוזמה ואחריות אישית גבוהה.
היקף משרה:
42 שעות שבועיות (משרה מלאה),
כפיפות: מנהל/ת הרצף החינוכי, גנים ובתי ספר.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
בהגשת מועמדות יש לצרף קו"ח למייל עם ציון שם המכרז.
את החומרים יש לשלוח למייל michal-r@pnay.org.il לא יאוחר מתאריך ה-2025-09-26.