הקייטנה ובכלל זה העלויות, התאריכים, מתווה ואופן ההפעלה, התכנים וכל הקשור לקייטנה כפופים להוראות וההנחיות הרשמיות.
1. פתיחת וסגירת קייטנה מותנית במינימום נרשמים.
2. ההנהלה תהיה רשאית לפי שיקול דעתה לשנות או לבטל הקייטנה.
3. במקרה של ביטול קייטנה במלואה על ידי ההנהלה יוחזר הכסף לנרשמים.
4. משפחה החייבת כספים לעמותת פנאי העיר חדרה, לא תורשה להשתתף בקייטנות.
5. עבור המחאה שחזרה יחויב הלקוח בכיסוי הוצאות על סך 19 ₪.
6. עמותת פנאי העיר חדרה אחראית על ילדי הקייטנות המשתתפים בפעילות, בשעות הפעילות של הקייטנות בלבד.
7. הנהלת הקייטנה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילותו של כל משתתף עקב בעיית משמעת או בגין פגיעה בפעילות השוטפת של הקייטנה.
8. לעמותת פנאי העיר חדרה שמורה הזכות לשינויים בתכנים ובתוכניות הקייטנה בהתאם לאילוצים ביטחוניים ו/או בטיחותיים ו/או לוגיסטיים וכיוצ"ב.
9. ידוע לי כי פעילות העמותה מצולמת ואני מאשר/ת בחתימתי את פרסום תמונות בני/ בתי בערוצי המדיה השונים ובפרסומים עתידיים של פנאי העיר חדרה. בנוסף, אני מאשר קבלת מידע שיווקי לגבי פעילויות פנאי העיר חדרה במייל, SMS וכו'.
10. במידה ומדובר ברישום ילד/ה להורים גרושים/ פרודים וכיוצ"ב- הריני מצהיר כי הרישום לפעילות על דעתו ובהסכמתו של ההורה השני של הילד. ככל שאין הסכמה- באחריות ההורים לפנות למוקד השירות לתושב 04-9118806 להמשך רישום.
11. תלמיד ייחשב רשום רק לאחר תשלום. דמי ההרשמה הם לכל פרק זמן. אין החזרת דמי הרשמה לאחר תחילת הפעילות.
12. הפרטים על גבי טופס הרישום הינם עדכנים ונכונים.
חיסורים
התשלום בגין הפעילות הינו עבור קייטנה מלאה ומשתתף לא יזוכה בגין השתתפות חלקית.
תנאי תשלום
התשלום לקייטנה ייעשה באמצעות המחאות, כרטיס אשראי או במזומן.
ביטול השתתפות
1. בקשות לביטול רישום/ הפסקת הפעילות בקייטנה יוגשו עד 5 ימי עבודה לפני פתיחת הקייטנה והן תטופלנה אך ורק לאחר בקשת ביטול מנומקת באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של פנאי העיר, או באמצעות טופס ביטול במוקד שירות התושב של פנאי העיר ברחוב הלל יפה 26 בחדרה. לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל למוקד השירות Pnay@pnay.org.il , באחריות ההורים לוודא קבלת המייל וביטול בפועל, ככל שניתן. לא יתאפשר ביטול טלפוני. ללא הודעות בכתב ייחשב המשתתף כממשיך בקייטנה.